Dolg_313 Skrevet 21. mai 2009 Del Skrevet 21. mai 2009 i dag innstallerte jeg vindows xp 64 bits for første gangen i mitt liv, men nå får jeg ikke det trådløse nettverks kortet på den stasjonære pcen til å koble til. Jeg har en Belkin F5D7000 link til produkt og drivereher trenger jeg driver versjon 7. Når jeg gikk inn på computer management -> device manager så var driveren allerede innstallert, men nå heter den plutselig Broadcom 802.11G. (!??) jeg avinstallerer den, og forsøker å bruke den nylig nedlastede driveren til å innstallere, med, men det er igjen, Broadcom som popper opp automatisk når jeg vil ha den til å søke automatisk etter drivere. og det nytter ikke å sette manuell install og peke på driveren, for den nedlastede driveren er en .exe fil og ser bare ut til å installere selve softwaren som overvåker netttilkoblingen. og denen funker heller ikke. hjelp Lenke til kommentar
drbuggs Skrevet 21. mai 2009 Del Skrevet 21. mai 2009 (endret) i dag innstallerte jeg vindows xp 64 bits for første gangen i mitt liv, men nå får jeg ikke det trådløse nettverks kortet på den stasjonære pcen til å koble til.Jeg har en Belkin F5D7000 link til produkt og drivereher trenger jeg driver versjon 7. Når jeg gikk inn på computer management -> device manager så var driveren allerede innstallert, men nå heter den plutselig Broadcom 802.11G. (!??) jeg avinstallerer den, og forsøker å bruke den nylig nedlastede driveren til å innstallere, med, men det er igjen, Broadcom som popper opp automatisk når jeg vil ha den til å søke automatisk etter drivere. og det nytter ikke å sette manuell install og peke på driveren, for den nedlastede driveren er en .exe fil og ser bare ut til å installere selve softwaren som overvåker netttilkoblingen. og denen funker heller ikke. hjelp Belkin lager ikke chip selv, så antagelig Broadcom chip på trådløsen. Kan prøve http://komku.blogspot.com/2009/04/windows-...s-for-your.html ( langt ned på siden ) eller sjekke broadcom sine sider http://broadcom.com/support/ethernet_nic/downloaddrivers.php hvis du greier å se på kortet hva slags chip som står i det. my 2 bits Edit : Den belkin .exe fila er et winzip arkiv, pakk det opp til en kjent katalog og tving driveren inn manuelt. Endret 21. mai 2009 av drbuggs Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå