darksoul1900 Skrevet 4. mai 2003 Del Skrevet 4. mai 2003 Tenkte å kjøpe meg et Termaltake Xaser 3 kabinett. Har for tiden en Max Perf radiator, men denne blir nok litt for stor. Tenkte da på en løsning med 2 Black Ice Micro Radiatorer. Spørsmålet mitt da er, Vil en Eheim 1048 pump klare 2 Black Ice Micro, Cpu blokk og Gpu blokk? Lenke til kommentar
Apathy Skrevet 4. mai 2003 Del Skrevet 4. mai 2003 Det vil nok gå bra det. Selv om Black Ice radiatorene vel trolig vil senke flow raten noe. Du har ikke vurdert den nye Black Ice Micro2 som har plass til to 80mm vifter over hverandre. Dersom du har mulighet for å ha en radiator som er 19x8,5x5cm vil nok den være ett godt aøternativ. Jeg har ikke sett den i norge enda, men de har den hos www.waterheads.dk så det tar nok ikke for lang tid før noen tar den inn til Norge også. Jeg håper noen vil gjøre det ihvertfall da den trolig vil kunne passe bra i mitt prosjekt. Lenke til kommentar
tuXP-G Skrevet 5. mai 2003 Del Skrevet 5. mai 2003 du kan jo bestille fra danmark da... tror jeg? hvis dem selger internasjonalt, evt mail dem og spør om dem kan sende til norge. blir ikke veldig mye dyrere, og ihvertfall ikke dyrere enn microplex.no Lenke til kommentar
Apathy Skrevet 5. mai 2003 Del Skrevet 5. mai 2003 Dt er ikke noe problem å handle fra waterheads det har jeg gjort før. Men det tar nok lengre tid enn om jeg venter til den kommer til Norge (Netconnection kommer nok til å ta de inn tror jeg). Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå