revolver Skrevet 21. mai 2009 Del Skrevet 21. mai 2009 (endret) Hei! Kona kom til å knuse skjermen på min Acer Aspire One. Er det noen som har en fjerneste anelse hva det vil koste å få reparert den? Maskinen kostet 3500, så det spørs vel om det kommer til å lønne seg. Skal aldri mer kjøpe pc uten forsikring i alle fall... Endret 21. mai 2009 av revolver Lenke til kommentar
voidDraw() Skrevet 21. mai 2009 Del Skrevet 21. mai 2009 Om du har litt datakunnskaper og liker å skru, så går det vel ann å kjøpe et nytt display panel. Linky Lenke til kommentar
revolver Skrevet 21. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 21. mai 2009 Om du har litt datakunnskaper og liker å skru, så går det vel ann å kjøpe et nytt display panel.Linky Vet ikke om jeg tar sjansen på akkurat det. Har ikke skrudd særlig mye i pcer. Men takk for tipset! Lenke til kommentar
Phido78 Skrevet 22. mai 2009 Del Skrevet 22. mai 2009 Acer tar 1,500 kroner + mva for å gjøre dette... Lenke til kommentar
Makky Skrevet 22. mai 2009 Del Skrevet 22. mai 2009 Hvis du forteller hvor i Norge du befinner deg, og spør pent, så er det mulig at det er noen her på forumet som kan gjøre det billigere enn Acer. Lenke til kommentar
revolver Skrevet 24. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 24. mai 2009 Tusen takk for god hjelp! Jeg har nå bestilt ny skjerm på ebay, og kommer muligens tilbake for nye råd når jeg får den i posten. Lenke til kommentar
Marv Skrevet 25. mai 2009 Del Skrevet 25. mai 2009 Tusen takk for god hjelp! Jeg har nå bestilt ny skjerm på ebay, og kommer muligens tilbake for nye råd når jeg får den i posten. visst du ikke får noen til å gjøre dette for deg "privat", så er det nok ikke verdt å vurdere. Da er det nok billigere å kjøpe en ny maskin. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå