Right Skrevet 24. mai 2009 Del Skrevet 24. mai 2009 Vi dro til syden sammen, vi slo opp etterpå fordi han ikke lenger er forelsket. Hvor kynisk må jenten være for å tro at det har med penger å gjøre? (Svar: Like kynisk som gutten, og da passer de kanskje bedre sammen enn de vet^^) Penger eller ei: Hun skjønner at hun har blitt holdt for narr mens de var på ferie. Lenke til kommentar
Gjest G20Rogaland Skrevet 24. mai 2009 Del Skrevet 24. mai 2009 Penger eller ei: Hun skjønner at hun har blitt holdt for narr mens de var på ferie. Dersom dere er så redde for at hun skal skjønne at jeg ikke har vært stupforelsket mens vi var på ferie, så skal jeg for deres skyld vente to-tre uker etterpå ferien før jeg gjør det slutt. Ellers takk for alle som har tatt seg bryet med å svare Lenke til kommentar
Right Skrevet 24. mai 2009 Del Skrevet 24. mai 2009 Dersom dere er så redde for at hun skal skjønne at jeg ikke har vært stupforelsket mens vi var på ferie, så skal jeg for deres skyld vente to-tre uker etterpå ferien før jeg gjør det slutt. Du hjelper ikke. :!: Dessuten er vi ikke redde for det. Vi synes bare det er dårlig gjort å vente til etter ferien. Du gjør selvsagt som du vil, men du ba om meninger. Lenke til kommentar
Bonna86 Skrevet 24. mai 2009 Del Skrevet 24. mai 2009 (endret) Vi dro til syden sammen, vi slo opp etterpå fordi han ikke lenger er forelsket. Hvor kynisk må jenten være for å tro at det har med penger å gjøre? (Svar: Like kynisk som gutten, og da passer de kanskje bedre sammen enn de vet^^) Kynisk? Man mister ikke følelser sånn helt plutselig, og slår man opp etter kort tid etter en sydentur, hva skal man da tro? Det står jo klar for denne jenta at det ihvertfall ikke var følelser involvert under turen om man slår opp fort etterpå. Ergo, det handler ikke om kynisme, det handler om logikk, om å legge to og to sammen. Dersom dere er så redde for at hun skal skjønne at jeg ikke har vært stupforelsket mens vi var på ferie, så skal jeg for deres skyld vente to-tre uker etterpå ferien før jeg gjør det slutt. Du hjelper ikke. :!: Dessuten er vi ikke redde for det. Vi synes bare det er dårlig gjort å vente til etter ferien. Du gjør selvsagt som du vil, men du ba om meninger. Enig. Gjør som du vil, jeg bare kan ikke fatte å begripe mennesker som kan lure folk på den måten, at man har hjerte, skruple og moral til det. Endret 24. mai 2009 av yvonne2 Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 24. mai 2009 Del Skrevet 24. mai 2009 Kynisk? Man mister ikke følelser sånn helt plutselig, og slår man opp etter kort tid etter en sydentur, hva skal man da tro? Det står jo klar for denne jenta at det ihvertfall ikke var følelser involvert under turen om man slår opp fort etterpå. Ergo, det handler ikke om kynisme, det handler om logikk, om å legge to og to sammen. Det som virker mest logisk er å tro at noe skjedde på turen som gjorde at han vil slå opp, evt at han ville se om ting ble bedre på turen og etter de ikke ble det så slår han opp. Jeg tror absolutt ikke at logikk fører henne til å tro at hun er blitt lurt eller at det var penger involvert. Det blir for dumt, og noe jeg tror du tenker på utelukkende fordi du kjenner til situasjonen. Det er ihvertfall ikke logisk å bli dumpet etter to uker hvor man er sammen 24/7 og tenke "Dette har nok med depositumspenger man ikke får tilbake" framfor "noe galt skjedde på turen som førte oss fra hverandre". Lenke til kommentar
Intro Skrevet 24. mai 2009 Del Skrevet 24. mai 2009 (endret) snip. Endret 12. juli 2009 av Intro Lenke til kommentar
dnthalhuk Skrevet 25. mai 2009 Del Skrevet 25. mai 2009 (endret) Er d så ille at hun blir holdt for narr i det store og hele da. Så lenge hun går rundt og er forelsket på ferie forutsatt at G20Rogaland klarer å holde maska hele turen sitter hun igjen med et greit minne av en ferietur. Det kjipe begynner jo først etterpå, men virker fornuftig å gjøre det slutt med tanke på at det igjen blir avstand mellom de. Tipper det å miste G20rogaland, ferien og 8000 kr er verre Endret 25. mai 2009 av Ant1 Lenke til kommentar
toth Skrevet 25. mai 2009 Del Skrevet 25. mai 2009 Hva med å si det som det er, men at du er villig til å fortsatt dra på ferien med henne og der gjøre ditt beste for å finne gnisten igjen - med hennes hjelp? Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 25. mai 2009 Del Skrevet 25. mai 2009 Hva med å si det som det er, men at du er villig til å fortsatt dra på ferien med henne og der gjøre ditt beste for å finne gnisten igjen - med hennes hjelp? Fortelle sannheten, for deretter å lyve? Det virker litt meningsløst. Lenke til kommentar
toth Skrevet 25. mai 2009 Del Skrevet 25. mai 2009 Neinei, snakket ikke om å lyve. Jeg tenkte mer om han fortsatt hadde et lite hint av lyst til å få forholdet til å fungere igjen. Det er det ene alternativet jeg kunne benyttet selv, det andre ville vært å gjøre det slutt, og sagt hun fortsatt gjerne kunne være med på tur om hun vil, som venner(med benefits om det skulle være ønskelig for begge, ikke at det er så vanlig 2 uker etter bruddet). Lenke til kommentar
Nickless Skrevet 25. mai 2009 Del Skrevet 25. mai 2009 Dump nå ja. Hvordan ville du ha følt det hvis du var henne og når du hadde kommet hjem fra en fin tur med kjæresten så er det du får slengt i trynet: Det er slutt! ? Lenke til kommentar
aluxez Skrevet 25. mai 2009 Del Skrevet 25. mai 2009 hva med å få en kompis til å ta over billetten? Lenke til kommentar
Amerika Skrevet 26. mai 2009 Del Skrevet 26. mai 2009 Bare gjør det du føler er riktig, synes du det er riktig å holde hun for narr gjør du det, hvis ikke gjør du det slutt og betaler mellomlegget og prøver å få med en kompis istedet! Lenke til kommentar
ehnothanks Skrevet 28. mai 2009 Del Skrevet 28. mai 2009 Jeg kjenner noen som også hadde ferie pakket og betalt med hannes familie, og han ville ikke være med henne lenger. Mest min feil så kom jo disse tingene frem og de snakket ut om hvordan forholdet var og bestemmte seg får å ikke være sammen men det gikk jo ann å dra på ferien som gode venner i hvertfall. (Jeg sa noe som anntydet noe også ble det bare rot mellom dem. Er helt like gode venner med begge to så det ble bare kjempe masse krøll etter det, huff. Er ikke likt meg å blande meg på den måten og jeg er KJEMPE lei for det.) Hun var kjempe forelsket i han enda, men fikk ikke falske forhåpninger og syntes det var veldig greit å avslutte på denne måten. Og hun var utrolig takknemmlig for at det ble tatt opp før ferien kom !!! Jeg vet ikke om det kan ende så "lykkelig" for deg og din, men jeg anbefaler absolutt å si ifra om det ! Siden utfallet blir jo at dere flytter lenger fra hverandre og kommer til å se så lite til hverandre i fremtiden så håper jeg også at du ikke legger skjul på at du ikke har tenkt å forsøke igjen, siden det er 100% uaktuelt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå