Gå til innhold

Haike fra Oslo til Honningsvåg

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • 2 måneder senere...

Ellers så har dem ikke kommet frem enda eller så har dem ikke kommet tilbake.. for det tar kanskje jævla mye lenger tid enn de hadde regna med.

Har selv erfaring med haiking og jeg haika i 4-5 timer mitt på natta. det kom 2-3 biler i timen. og med en eneste gang jeg hadde gjemt meg i en busk for å ta med en blås så kom det 4-5 trailere etter hverandre med kort mellomrom da det begynte å nærme seg morgenkvisten. Hadde kun med meg paraply for regn, en sekk med klær, kamera, telefon og småtteri som er fint å ta med seg på tur. Kjøpte meg en liten fin stol på nille til 9,- kroner for noen uker siden og da kan jeg sette meg ned hvor som helst så det anbefaler jeg om du er mye ute. og regner det så er det bare å slå opp paraplyen så har du tak over hodet. er du litt kreativ så kan du sikkert få den til å stå av seg selv så du kan gjøre andre ting enn å bare holde i den. Jeg er ikke noe skikkelig turmenneske men jeg søker mer eventyr og opplevelser enn selve turen. Har jo god tid da jeg er fri og arbeidsledig om dagen.. i 2009 har jeg faktisk vært ute å reist og vært mer borte enn hjemme. bor jo hos venner og kjente og fått låne nøkkel til leilighet hos mange jeg kjenner uten problem. og når jeg blir blakk så reiser jeg bare hjem en tur og venter på neste utbetaling.

Lenke til kommentar
  • 5 måneder senere...

En ting som er jævla irriterende er at alle som ikke vilplukke deg opp må stirre så jævlig. Jeg ble irritert og stirra alltid tilbake som faen med hele kroppen, men det gjorde at bilen som kom etter heller ikke ville ta oss opp.

Norske folk er alltid så skeptiske, mens våre nye landsmenn ikke nøler. For dem er det naturlig siden der de kommer fra har de kanskje ikke så mange biler og det å plukke opp folk er naturlig/obligatorisk.

Kan fortelle litt mer senere om hva som skjedde...

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...