iNeo Skrevet 21. mai 2009 Del Skrevet 21. mai 2009 Hei jeg sliter med noen irriterende artifacts som plutselig dukker opp på skrivebordet mitt. Noen som vet hva dette er, hvordan det kan fikses etc? Lenke til kommentar
iNeo Skrevet 11. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 11. juni 2009 Ja, problemet er her enda. Glemte helt av tråden jeg. Lenke til kommentar
iNeo Skrevet 29. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 29. juni 2009 Bumper en gang til jeg, glemte av tråden igjen... Lenke til kommentar
TCi Skrevet 30. juni 2009 Del Skrevet 30. juni 2009 Enten et driverproblem eller maskinvare (skjermkort). Prøv å oppdatert driverne til skjermkortet. Har du problemer med dette i spill og andre 3D-programmer? Skjer dette med en gang du starter maskinen? Hvilken maskinvare har du? Lenke til kommentar
iNeo Skrevet 30. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 30. juni 2009 Enten et driverproblem eller maskinvare (skjermkort). Prøv å oppdatert driverne til skjermkortet. Har du problemer med dette i spill og andre 3D-programmer? Skjer dette med en gang du starter maskinen? Hvilken maskinvare har du? Skjer kun i Windows, som da bruker DirectX. De fleste spill bruker også DirectX, men null problemer i spill. Aldri hatt Artifacts av noen form i spill. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå