tore- Skrevet 4. mai 2003 Del Skrevet 4. mai 2003 Jeg har planer om å oppgradere nettverket i huset, som er TP 10mbit hub-basert. Har planer om å gå til innkjøp av to av disse: Sunsway/ST Lab Switch 10/100 Mbps 5P Noen som har erfaringer med disse swtichene? Er det bare bosj eller fungerer de faktisk greit nok? Og jeg antar jeg ikke må byte ut TP-kablene som er lagt rundt i huset? 10 M tar litt tid å legge inn PS: Ja, pcene har 100mbit nettverkskort Tusen takk! Lenke til kommentar
chma Skrevet 4. mai 2003 Del Skrevet 4. mai 2003 altså det meste funker helt greit, uansett merke om du vil ha så billig som mulig, men hadde vært fint om du har en idee om max sum på et evnt. alternativ. Lenke til kommentar
tore- Skrevet 4. mai 2003 Forfatter Del Skrevet 4. mai 2003 Mulig jeg kanskje kjøper en 3Com som de har der, rundt dobbel pris men jeg vil gjøre det billigst mulig. Lenke til kommentar
chma Skrevet 4. mai 2003 Del Skrevet 4. mai 2003 med 3com så er man litt mer sikker på at det er bra. Det er bare å plugge inn og bruke dem, så lenge du har kabel som klarer 100mb det er vel kat 5 som er det man må bruke Tar det lang tid å legge 10m? sitter på en 500meter rull som jeg skal bruke 2/3 av :x , det tar tid..... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå