Misterious Skrevet 21. mai 2009 Del Skrevet 21. mai 2009 Jeg og kjæresten min har vert sammen i 1 år og 3 mnd, har hatt både opptura og nedtura sammen. Ho var so veldig forelska i meg i begynnelsen av forholdet vårt og det var sånn at ho vil vere kvardag sammen med meg og overnatte sammen og det har vi også gjort. Men, no i det siste er det mykje som har forandra med ho. Det er greit for ho at vi er ikkje sammen med kvarandre so ofte som vi gjorde før og ho sa at ho vil ha tid for seg sjølv og sånne ting, men eigentlig virke det berre at ho har blitt lei å vere med meg så ofte som vi gjorde før derfor ho kommer med mykje unnskyldninga for å ikkje vere med meg. Hva skal jeg gjøre da? Trur dere at ho har blitt lei på sånn situasjon eller er det eigentlig berre at ho trenge tid for seg sjølv?! Lenke til kommentar
S0ppel Skrevet 21. mai 2009 Del Skrevet 21. mai 2009 Prøv å ignorer hun i noen dager, ikke ta kontakt.. Da skal du se hun lengter etter deg Lenke til kommentar
Mephistopheles Skrevet 21. mai 2009 Del Skrevet 21. mai 2009 Teke i betraktning av tida de har vore saman, vil eg tru forelskinga har teke turen. På tide å vekse opp, fortsetje saman, eller gå kvar til sitt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå