Gå til innhold

Trenger et tips på kraftig laptop

Anbefalte innlegg

Leter etter en laptop med stor skjerm.Blir vel slep bar skal stort sett stå på en plass på hytta. pris ikke så farlig ca 15 000kr

Men den skal ha digital utgang for 5.1 lyd.Så den kan kobles til en forsterker så jeg kan få 5.1 lyd.

Må ha HDMI så den er enkel og koble til tv/projector.Men det finnes sikkert ikke laptop som lyden fungerer med via hdmi.Vet stasjonære hp maskiner har lyden via hdmi men da fungerer det kun i stereo.Så derfor viktig med digital 5.1 ut.

Full HD oppløsning

Blueray spiller om mulig en som både leser HDDVD og Blueray.

Blåtann.

Trådløst nettverkskort

Stereohøyttalere, subwoofer litt latterlig på en bærbar men best mulig lyd

Hardisk greit med en del plass skulle sæff ha skrevet SSD disk men disse er jo små og koster skjorta enda.

Skjermkort.Et som er bra litt spilling frx call of duty

Ram.koster jo ikke noe for tiden så i alle fall 4gig

Webcamera + mic

Skulle så gjærne ha skrevet med windows 7.Så om mulig uten opperativ system så får jeg eller kjøpe Win 7 når det kommer ut.

Finnes denne laptoppen

Lurer litt på denne http://www.multicom.no/PartDetail.aspx?q=p...7;c:100560;r:pg men finner ikke ut om den støtter 5.1 ut

Endret av Beemer-M5
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
HP HDX 18, knallbra data som jeg eier selv. Innfrir etter det jeg ser alle spekifikasjonene du ønsker.

Det vil si at denne har 5.1 ut om jeg skjønner deg rett.Da blir det i så fall denne jeg går for.

Takk

Er ikke sikker på om det er 5.1 ut. Jeg er ikke veldig klok på slikt. Du finner det sikkert ut etter noen søk på google.

Lenke til kommentar

Til å være multimedie/underholdnings-pc, BØR den jo ha 5.1. Min laptop har 7.1 om jeg ikke tar helt feil og den er ikke noen multimedie/underholdnings-pc. Men jeg trenger SPDIF-kabel eller noe sånt, har ikke så god peiling.

Du kan jo bare spørre multicom.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...