Soildor Skrevet 21. mai 2009 Del Skrevet 21. mai 2009 hei eg lurte på om nokon vet om eit bra skrive / rette-programm ? Lenke til kommentar
geir__hk Skrevet 21. mai 2009 Del Skrevet 21. mai 2009 Stor pakke: Open Office Liten pakke: AbiWord Lenke til kommentar
Tore Skrevet 21. mai 2009 Del Skrevet 21. mai 2009 Bruker du Microsoft Office eller Open Office.? Eller andre alternativer.? Begge nevnte har retteprogram, og det har stort sett alle andre også... Jeg bruker OpenOffice med Bokmål ordliste... og Firefox nettleser med bokmål ordliste... Begge har også Nynorsk... Lenke til kommentar
Soildor Skrevet 21. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 21. mai 2009 der det noko dere anbefaler liksom Lenke til kommentar
Tore Skrevet 21. mai 2009 Del Skrevet 21. mai 2009 Når jeg bruker det selv er det et godt hint om at det anbefales ja... OpenOffice og Firefox altså... Lenke til kommentar
Soildor Skrevet 22. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 22. mai 2009 jeg har problem med ordlisten på open office :S den vil ikke rette liksom Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå