PgUp Skrevet 21. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 21. mai 2009 (endret) Hei! Fikk meg nytt speilrefleks (nikon d60) igår, og har brukt dagen med å ta litt bilder. Legger ut et bilde for å få litt forslag. Har ikke redigert det, er framdeles i lærefasen på det punktet. Syntes uansett det ble fint uredigert. Kom gjerne med forslag til redigeringsteknikker som passer til bildet. Si hva dere syntes! Endret 21. mai 2009 av Cuz Lenke til kommentar
Kenneth Solfjeld Skrevet 21. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 21. mai 2009 Ser ut som du har frosset bevegelsen, skarp og fin. Jeg liker detaljer av fjær og struktur, og skulle derfor gjerne hatt fuglen nærmere. Ellers synes jeg det var fint. Hva slags objektiv skyter du med? Hadde vært kjekt med exif. Lenke til kommentar
PgUp Skrevet 21. mai 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 21. mai 2009 (endret) Ser ut som du har frosset bevegelsen, skarp og fin. Jeg liker detaljer av fjær og struktur, og skulle derfor gjerne hatt fuglen nærmere. Ellers synes jeg det var fint. Hva slags objektiv skyter du med? Hadde vært kjekt med exif. Takker for svar! Bruker kit-objektivet med 18-55 mm og VR. Usikker på hvordan jeg skal fikke exif info når jeg har slettet bildet fra kameraet. Edit: Iso 160. Lukketid 10/10000. f 5,6. Endret 21. mai 2009 av Cuz Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå