crazyclomp Skrevet 21. mai 2009 Del Skrevet 21. mai 2009 (endret) Hei. Jeg fikk en tikkelyd i motoren igår kveld, men tenkte ikke noe mer på det. Idag skulle jeg ut en tur, og akset rolig opp mot 60, helt til jeg hørte masse skrapelyder + at den døde helt. Denne sykkelen har ikke vært kjørt hardt eller noe. Alltid ventet til den blir varm før jeg kjører. Eneste som jeg vet, er at den har litt falsk luft. Men nå er den helt død. Tok to opptak av hvordan det høres ut når jeg kjører starteren sånn sykkelen står i garasjen nå: 1. http://dump.no/files/59bd61eac0a5/Opptak_%288%29.amr 2. http://dump.no/files/59bd61eac0a5/Opptak_%289%29.amr Crappy kvalitet, tatt opp med mobil. Noen som kan hjelpe meg? Kawasaki Eliminator forresten. Endret 21. mai 2009 av crazyclomp Lenke til kommentar
.Butthead. Skrevet 21. mai 2009 Del Skrevet 21. mai 2009 Ventilene som må stilles kanskje? De lager ofte tikke lyder hvis de ikke er helt som de skal være. Lenke til kommentar
crazyclomp Skrevet 22. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 22. mai 2009 Men det skjedde sånn plutselig, og nå har jeg ikke komp. :S Noen som sier at jeg kan ha brent hull i stempelet pga falsk luft.. Lenke til kommentar
csmaster65 Skrevet 23. mai 2009 Del Skrevet 23. mai 2009 Kan være flatt batteri, en kompis hadde omtrent slik lyd når han skulle starte engang. Fant ut at det var startmotoren som ikke klarte og rotere drivstanga. Lenke til kommentar
Seeders Skrevet 23. mai 2009 Del Skrevet 23. mai 2009 Flatt batteri når det ikke er komp??? hjulene går vel kanskje ikke rundt heller fordi blinklysa er på? Lenke til kommentar
CopyDog Skrevet 23. mai 2009 Del Skrevet 23. mai 2009 Jeg tipper stempelringer som har gått poof eller den stanga som holder fast stempelet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå