MrLee Skrevet 22. mai 2009 Del Skrevet 22. mai 2009 Jeg kjører ATI+ATI på min maskin, Vista. Er du sikker på at du har rensket ut alt som heter drivere? Lenke til kommentar
nomore Skrevet 22. mai 2009 Del Skrevet 22. mai 2009 Og aktivert skjermene i kontrollpanelet for skjerminnstillinger? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+867324 Skrevet 23. mai 2009 Del Skrevet 23. mai 2009 Endelig. Har fått hjlp til å slette alle drivere, og instalerte vista på nytt med de to ati skjermkortene i, så nå er det 4 skjermer som smiler mot meg. Takk for all hjelp. Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 23. mai 2009 Del Skrevet 23. mai 2009 Jeg vet ikke om det er nevnt, men XP og Vista har enkelte begrensninger. XP Kan kun benytte to grafikkjerner, og begge nevnte kan ikke blande drivere. Går du over til Windows 7 og benytter siste drivere, skal det ikke oppstå noen problemer. Lenke til kommentar
Flimzes Skrevet 23. mai 2009 Del Skrevet 23. mai 2009 Jeg vet ikke om det er nevnt, men XP og Vista har enkelte begrensninger. XP Kan kun benytte to grafikkjerner, og begge nevnte kan ikke blande drivere. Går du over til Windows 7 og benytter siste drivere, skal det ikke oppstå noen problemer. Beklager, men her tar du nok feil, hare her windows xp med 3 skjermer, 2 på et radeon hd4870, og den ene på et geforce 6600gt. Både nvidia og ati driverne er installert. Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 24. mai 2009 Del Skrevet 24. mai 2009 Ja, forhastet meg litt - er bare Vista som har den begrensningen. Lenke til kommentar
Flimzes Skrevet 24. mai 2009 Del Skrevet 24. mai 2009 På grunn av wddm, som tidligere nevnt. Noen som vet hvorfor hele wddm konseptet finnes? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå