Satyrion Skrevet 21. mai 2009 Del Skrevet 21. mai 2009 Hei jeg ser etter det absolutt beste musikk anlegget til PC for klar og fin lyd. Er IKKE en 14iss som trenger overdose av bass og saa lenge det dunker e anlegget bra. vil ha noe som gir en fin lyd men har ikke penger til seperate komponenter naa. Er det noen som har noen erfaringer? Tenkte pa det 7.1 anlegget fra Creative og bare kaste 5 av hoytalerene, noen som har testet dette med et bra lyd kort? Horte at Logitech er bare for fjortisser som trenger dunk dunk. Lenke til kommentar
k-orm Skrevet 21. mai 2009 Del Skrevet 21. mai 2009 Du ser etter et 2.1-anlegg ? Prisgrense ? Foreslår Edifier S530 Lenke til kommentar
Parapraxis Skrevet 21. mai 2009 Del Skrevet 21. mai 2009 Hvis du har råd så ville jeg kjøpt et par aktive studiomonitorer, jeg har et par Yamaha HS 80, ikke mye som kan matche lyden på disse . Koster 5000,- kr da...... Lenke til kommentar
Satyrion Skrevet 21. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 21. mai 2009 (endret) Hvis du har råd så ville jeg kjøpt et par aktive studiomonitorer, jeg har et par Yamaha HS 80, ikke mye som kan matche lyden på disse . Koster 5000,- kr da...... DK_EDIFIER S530 saa helt greit ut men 2 aktive studio monitorer med en aktiv sub hores meget kult ut. Skal sjekke ut d paa hi fi kjeden i morgen Tenkte og ikke betaler over 5k men om d er litt over faar d gaa. Kjopte akkurat nytt lyd kort til 2000 spenn saa naar jeg faar dette ney anlegget da regner jeg med at Spotify blir en jevelig kjip flaske halls? Har alt det beste orginalt da men greit og bruke spotify for og sjekke ut nye ting. Noen som har erfaring med Spotify paa et bra anlegg, blir det en veldig flaske halls for kvaliteten? EDIT: Da ble det Edifier S530 Endret 22. mai 2009 av Satyrion Lenke til kommentar
Satyrion Skrevet 27. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 27. mai 2009 Hvis du har råd så ville jeg kjøpt et par aktive studiomonitorer, jeg har et par Yamaha HS 80, ikke mye som kan matche lyden på disse . Koster 5000,- kr da...... DK_EDIFIER S530 saa helt greit ut men 2 aktive studio monitorer med en aktiv sub hores meget kult ut. Skal sjekke ut d paa hi fi kjeden i morgen Tenkte og ikke betaler over 5k men om d er litt over faar d gaa. Kjopte akkurat nytt lyd kort til 2000 spenn saa naar jeg faar dette ney anlegget da regner jeg med at Spotify blir en jevelig kjip flaske halls? Har alt det beste orginalt da men greit og bruke spotify for og sjekke ut nye ting. Noen som har erfaring med Spotify paa et bra anlegg, blir det en veldig flaske halls for kvaliteten? EDIT: Da ble det Edifier S530 Henta Edifier S530 i dag paa posten, Var sinnsykt tungt! ER forkjolet med dotter i orene men syntes dem viser potensiale saa langt Kan gi er grudnignreview senere naar dem har spillt seg inn litt Lenke til kommentar
Satyrion Skrevet 27. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 27. mai 2009 Hvis du har råd så ville jeg kjøpt et par aktive studiomonitorer, jeg har et par Yamaha HS 80, ikke mye som kan matche lyden på disse . Koster 5000,- kr da...... DK_EDIFIER S530 saa helt greit ut men 2 aktive studio monitorer med en aktiv sub hores meget kult ut. Skal sjekke ut d paa hi fi kjeden i morgen Tenkte og ikke betaler over 5k men om d er litt over faar d gaa. Kjopte akkurat nytt lyd kort til 2000 spenn saa naar jeg faar dette ney anlegget da regner jeg med at Spotify blir en jevelig kjip flaske halls? Har alt det beste orginalt da men greit og bruke spotify for og sjekke ut nye ting. Noen som har erfaring med Spotify paa et bra anlegg, blir det en veldig flaske halls for kvaliteten? EDIT: Da ble det Edifier S530 Henta Edifier S530 i dag paa posten, Var sinnsykt tungt! ER forkjolet med dotter i orene men syntes dem viser potensiale saa langt Kan gi er grudnignreview senere naar dem har spillt seg inn litt Har naa varmet opp elemenete godt og dem spiller utrolig bra! De 2 satelitt hoytalerene har god diskant, god mellom tone og skur du bassen paa satelittene paa max kunne jeg fint bruke dem 2.0 og hatt god bass! Subben er god og tung og spiller helt ned til 20 hertz. Dette ble testet paa en bass test og det er utrolig bra for et anlegg til 2500 kroner! Du kan ogsaa sku den paa fullt uten at den vrenger seg. Det enete negative er at den lever sitt eget liv paa hout volum. hvertfall paa Hard Trance da den ikke klarer og folge takten helt. Det er noe du normalt ikke legger til men visst du horer godt saa merkeker du det en del, men den blir fasterer jo mer jeg faar spillt den inn. Saa generalt var det et steal for 2500 spenn og visst du er ute etter fin lyd kjorer det lett over Logitech 5500! Lenke til kommentar
Keylar Skrevet 2. juni 2009 Del Skrevet 2. juni 2009 Bose companion 5 er ett meget godt anlegg. Har ikke angret ett minutt siden jeg brente av atskillige lapper på det settet. . Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå