Bulf Skrevet 21. mai 2009 Del Skrevet 21. mai 2009 Min datamaskin: Genuine Intel®CPU T2400 @ 1,83GHz 987 MHz, 1.00 GB RAM Jeg opplever at datan plutslig begynner og lagge. Den lagger på store spill som WoW eller CS og på små spill på 123 spill. Er det noen som vet hva jeg kan gjøre for å stoppe lagginga? Er ikke så hypp på å skifte deler. Helst bare innstillinger Lenke til kommentar
CorporalClegg Skrevet 24. mai 2009 Del Skrevet 24. mai 2009 Hvilket grafikkort? Tipper du må skifte deler, maskinen er gammel og utdatert. Lenke til kommentar
Bulf Skrevet 24. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 24. mai 2009 Hvilket grafikkort? Tipper du må skifte deler, maskinen er gammel og utdatert. hakke peiling.... hvordan sjekker jeg det? Men datan kan lagge på 123 spill, det har den ikke gjort før... Lenke til kommentar
CorporalClegg Skrevet 24. mai 2009 Del Skrevet 24. mai 2009 Sjekk om den går varm, bruk Everest Home. Lenke til kommentar
Bulf Skrevet 24. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 24. mai 2009 Sjekk om den går varm, bruk Everest Home. takk. Fikk fiksa en del nå, får håpe det går raskere Hvordan sjekker jeg om datan går varm? Lenke til kommentar
CorporalClegg Skrevet 24. mai 2009 Del Skrevet 24. mai 2009 Installer Everest Home (gratis). Trykk: Maskinnavn - Sensor. Så skriver du inn temperaturene her. Lenke til kommentar
E.I. Lonoff Skrevet 25. mai 2009 Del Skrevet 25. mai 2009 Kan jo være så enkelt som at grafikkdriverne er utdatert. Sjekk windows update. Lenke til kommentar
Bulf Skrevet 26. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 26. mai 2009 Kan jo være så enkelt som at grafikkdriverne er utdatert. Sjekk windows update. Er nok ikke det. Har installert alle oppdateringer. Lenke til kommentar
Norgesmannen-Erlend Skrevet 26. mai 2009 Del Skrevet 26. mai 2009 Gå og sjekk, har du Nvidia grafikkkort? Lenke til kommentar
Bulf Skrevet 26. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 26. mai 2009 Gå og sjekk, har du Nvidia grafikkkort? Nope, har aldri skifta. Står dette på et klistermerke på datan: Graphics by ATI mobility radeon X Strømsparermodus? Nope. Har sjekket. Og har nesten alltid i ladern Lenke til kommentar
Bulf Skrevet 8. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 8. juni 2009 har fortsatt ikke løst problemet Lenke til kommentar
CorporalClegg Skrevet 8. juni 2009 Del Skrevet 8. juni 2009 Har du sjekket temperaturene? Lenke til kommentar
Bulf Skrevet 9. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 9. juni 2009 Har du sjekket temperaturene? har prøvd og laste ned everest home.(eller hva det het) Men får bare lastet ned reistry mechanic og lignende. Er det det samme? Lenke til kommentar
EivindS_ Skrevet 9. juni 2009 Del Skrevet 9. juni 2009 Last med HWMonitor til å sjekke temperaturene. Ha dette programmet kjørende i bakgrunnen. Lenke til kommentar
Bulf Skrevet 9. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 9. juni 2009 Core #0 75grader celcius Core #1 75grader celcius HDD 46 grader celcius For varmt? Hva kan gjøres? Lenke til kommentar
EivindS_ Skrevet 9. juni 2009 Del Skrevet 9. juni 2009 Er det idle temperaturer? Isåfall er det for varm. Har du noen gang rensket den for støv? Lenke til kommentar
Bulf Skrevet 9. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 9. juni 2009 Er det idle temperaturer? Isåfall er det for varm. Har du noen gang rensket den for støv? hva mener du med idle temperaturer? Og nei. Har aldri renset den for støv. er det vanskelig å skru opp? Kan du ødelegge noe? Lenke til kommentar
CorporalClegg Skrevet 9. juni 2009 Del Skrevet 9. juni 2009 Idle, altså at maskinen ikke er under belastning. Spill av en HD-film eller spill ett spill, sjekk temperaturer etter dette. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå