Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Etter å ha lest litt på programmer.no så dukker det opp et par spørsmål:

1. De står listet som partner, men i motsetning til de andre partnerne deler de _ikke_ forum med resten (tom amotor deler jo forumet). Hvorfor er det slik? Det er jo litt innvikla at man kan ha en bruker i et felles forum for alle sidene utenom programmer.no

2. Er det ingen korrekturlesing på det som slippes av artikler? Testene osv. florer nemlig av skrivefeil og dårlig setningsbygging.

Nå er det jo mulig at dette ikke rett sted å ta opp dette på, i og med programmer.no sitt eget forum, men siden jeg tviler på at jeg kommer til å frekventere deres forum så mye gidder jeg ikke registrere en egen bruker der.

molly

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

1. De står listet som partner, men i motsetning til de andre partnerne deler de _ikke_ forum med resten (tom amotor deler jo forumet). Hvorfor er det slik? Det er jo litt innvikla at man kan ha en bruker i et felles forum for alle sidene utenom programmer.no

Vi kommer til å bruke samme forumet om en stund ja, men nå er det mye frem og tilbake som gjorde at vi la over til vårt eget forum frem til at ting er 100% på plass på forumet her.

2. Er det ingen korrekturlesing på det som slippes av artikler? Testene osv. florer nemlig av skrivefeil og dårlig setningsbygging.

Alle nettsteder og aviser har mange skrivefeil, men vi er klar over at vi har en god del av dem og forsøker og rydde opp i dem, vi har kommet over mange slurvefeil og det eneste vi kan gjøre er å lære av feilene våre.

3.

(tom amotor deler jo forumet).
Amotor har og eget forum (av samme grunn?) men de er ikke partnere enda, da siden_ikke_er_lansert enda.
Lenke til kommentar

3.

(tom amotor deler jo forumet).
Amotor har og eget forum (av samme grunn?) men de er ikke partnere enda, da siden_ikke_er_lansert enda.

Sorry, da tar jeg tilbake den, de delte forum når jeg sjekka sist (i går tror jeg det var?!)

Men du må jo innrømme at det er mer logisk at en bil-site har "sitt eget forum" enn at enda en side om "datating" har sitt helt eget forum!?

Ellers vet jeg jo godt at ingen er feilfrie, men det skulle vel likevel være en viss mulighet for å utelukke "åpenbare" feil, om litt mer enn en person leser ting dere publiserer!?

Til sist, jeg har ikke noe i mot siden, eller dens innhold. Men jeg blir litt oppgitt når jeg prøver å lese på en, etter det jeg forstår, søsterside til mange svært seriøse sider og opplever tydlige tegn på manglende norskunnskap (dette gjelder overhodet ikke alt jeg har lest, men mye av det)

molly

Lenke til kommentar

Deseverre så er skrivefeilene på siden det vi kan kalle barnesykdommer, noe som de fleste siter har en gang, og enteste vi kan gjøre er å trippelsjekke alt før vi publiserer det. Noe vi har og skal skjerpe oss enda mer på.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...