Nissen Skrevet 22. januar 2002 Del Skrevet 22. januar 2002 Hver gang jeg trykker på reset får jeg blue-screen, det kommer til at WinXP(Pro) begynner å laste inn men så plutselig kommer blue-screen. Er det noen andre som har vert borti dette og vet hvordan jeg kan fikse det?? Jeg har: AMD Athlon T.Bird 1.4GHz MSI K7T266 Pro -R ATI Radeon 7200 IBM Deskstar 60GXP (60GB) TwinMOS DDR-RAM Soundblaster Live! 1024 Value Mvh Nissen Lenke til kommentar
house Skrevet 22. januar 2002 Del Skrevet 22. januar 2002 hmmz. finnes bluescreen i XP ?? har jeg alldri sett, har alldri fått bluescreen i Xp eller i 2k.. noe må værra galt!! hehe =) [nok et useriøst innslag av meg] Housey Lenke til kommentar
Nissen Skrevet 22. januar 2002 Forfatter Del Skrevet 22. januar 2002 Du kan velge om det skal vise Blue-Screen eller om maskina bare automatisk skal starte på nytt når det skjer noe galt. Mvh Nissen Lenke til kommentar
hmm Skrevet 23. januar 2002 Del Skrevet 23. januar 2002 Quote: On 2002-01-23 02:08, Zitoz skrev:å fytti katta, en blø screen, hvem driter vell ikke i det? du betalte sikekrt ikke ei krone for det uansett, så fortjener du noe mer da? NEI.... vær takknemlig at du kan spille cs eller hav du ghør med den du... Til han som spurte ang bluescreen.. jeg vet dessverre ikke hva du må gjøre, mitt råd er og innstalere win2k. Til Zitos må jeg si.. ikke oppfør deg som en idiot på dette forumet da blir du ikke tatt særlig seriøst etterhvert og folk skjønner med en gang av slikt som du skriver at du er ikke særlig eldre en 13 år gammel :wink: Lenke til kommentar
SR1Data Skrevet 23. januar 2002 Del Skrevet 23. januar 2002 Det må vel gå an å kaste ut sånne som zitoz! Det er ikke mye seriøst han svarer på når noen trenger hjelp. Ikke for at alt skal være seriøst, men han tar kaka. Beklager må bare si dette. SR1Data.KonsulentTjenester. Lenke til kommentar
SR1Data Skrevet 23. januar 2002 Del Skrevet 23. januar 2002 Quote: On 2002-01-23 08:28, SR1Data skrev:Det må vel gå an å kaste ut sånne som zitoz!Det er ikke mye seriøst han svarer på når noen trenger hjelp. Ikke for at alt skal være seriøst, men han tar kaka. Beklager må bare si dette.SR1Data.KonsulentTjenester. Når det gjelder Blue Screen får du som regel dette når du bare slår av maskinen uten å lokke ned alle programmer først. Eks. maskinen din har låst seg. Det er ikke så mye du kan få gjort med dette, da det er systemet som utfører en test for å se at alt er som det skal. Det kan også være driver konflikt mellom hardware og software. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå