Tina_123 Skrevet 21. mai 2009 Del Skrevet 21. mai 2009 Heisann Jeg har en HDD som lager små klikkelyder til tider, men alle diskene funker på noen tidspunkt. PGA dette vet jeg ikke helt hvilken disk det er som har problemet. Det vil altså kanskje si at HDDen er død, men ikke helt? Det jeg egentlig lurer på er om noen vet om et program jeg kan få tak i som kan scanne HDDene mine på en eller annen måte og finne ut hvem det er som er ødelagt.. Har mye ting på pcen jeg ikke vil miste, og setter pris på om noen har noen gode ideer til hvordan jeg kan løse problemet På forhånd takk for svar ^^ Lenke til kommentar
Winrace-12 Skrevet 21. mai 2009 Del Skrevet 21. mai 2009 Gå inn på Western Digital hdd sine sider der skulle det være en slags "rens" for hdd. Bare å loke litt rundt der så finner du det sikkert Lenke til kommentar
007CD Skrevet 21. mai 2009 Del Skrevet 21. mai 2009 Om det høres ut som en gammel bestefarklokke, BACKUP SNAREST! Lenke til kommentar
Eirik Skrevet 21. mai 2009 Del Skrevet 21. mai 2009 Backup bør du ta uansett hvis du mistenker at noe er galt. Skjekk Diagnoseverktøyene fra WD. Hvis de henger seg eller blir ustabile er det et tegn på at disken begynner å bli gåen. Husk at WD sin RMA-tjeneste ikke er støttet i Norge, og at du må gjennom butikken for å få reparert/erstattet disken Lenke til kommentar
Anv Skrevet 21. mai 2009 Del Skrevet 21. mai 2009 Det står ikke noe om at Tina har en WD? Uansett, ta backup hvis du har noe du vil ta vare på. Lenke til kommentar
Eirik Skrevet 23. mai 2009 Del Skrevet 23. mai 2009 Misforståelse, beklager. Ble forvirra da WD ble nevnt i andr post. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå