Gjest Gjest Skrevet 21. mai 2009 Del Skrevet 21. mai 2009 Gutter, jeg er nyskjerrig. Akkurat hva er det som fanger din oppmerksomhet, og gjør deg umiddelbart tiltrukket av ei jente? Lenke til kommentar
jonaz91 Skrevet 21. mai 2009 Del Skrevet 21. mai 2009 Sjarm (pent smil, fancy latter), sosial verdi. Lenke til kommentar
Partlow Skrevet 21. mai 2009 Del Skrevet 21. mai 2009 Får vel være dønn oppriktig å si at utseende er viktig for de fleste gutter når det gjelder umiddelbar tiltrekning. Et velpleid ytre er viktig. Dessuten, for meg er uavhengighet og glede viktig. Ei glad, sikker jente som ståler uavhengighet og attpå ser flott ut er fantastisk. Smil er også veldig viktig. Smil og et åpent kroppspråk. Det kan gjøre ei mindre attraktiv jente mye mer attraktiv. Lenke til kommentar
daruu Skrevet 21. mai 2009 Del Skrevet 21. mai 2009 Blikk og utstråling er vel det jeg legger merke til først tror jeg Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 21. mai 2009 Del Skrevet 21. mai 2009 Pent ansikt, personlighet og kropp! Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 21. mai 2009 Del Skrevet 21. mai 2009 (endret) Vi minner om reglene for gjesteposting, som du finner i egen boks øverst i forumet. Tråden er stengt som følge av brudd på disse reglene. Husk at posting med gjestekonto er for innlegg av alvorlig og/eller sensitiv art. Vi oppfordrer alle til å respektere reglene, slik at vi kan beholde dette tilbudet for de som måtte trenge det. Grove misbruk vil medføre ip-sjekk. Dette innlegget skal ikke kommenteres, da det er off-topic. Reaksjon på moderering gjøres eventuelt på pm. Tilbakemelding av generell karakter kan gjøres i Tilbakemeldinger om forumet. Endret 21. mai 2009 av Alastor Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg