twiztaa Skrevet 21. mai 2009 Del Skrevet 21. mai 2009 (endret) Var forleden i England hvor jeg da klarte å glemme min iPod touch. Kompisen jeg da bodde hos, har nå sendt den med rekommandert brev fra utlandet. I dag ga han meg sporingsnummer slik at jeg kunne se hvor langt den har kommet. 20.05.09 11.42 ANKOMMET LAGER 0024 OSLO 19.05.09 18.52 AVVIK I PRODUKSJONEN Årsak: Antatt tollpliktig 0020 OSLO 19.05.09 17.40 ANKOMMET MOTTAKERLANDET 0001 OSLO 19.05.09 06.15 SENDT FRA AVSENDERLANDET 9999 INGEN NY POSTADRESSE Hva skjer så? iPoden er kjøpt i Norge(Komplett). Hadde tenkt å ringe posten for å forhøre meg, men på Kristi Himmelfartsdag? nei. Har planer om å ringe tidlig klokka 8 i morgen tidlig. (Må også beklage på forhånd om dette da er feil seksjon på forumet) EDIT Da fikk jeg ringt opp posten. Hun sa at vedkommende som hadde sendt pakken fra England måtte sende en mail til [email protected] med en konfirmasjon om at produktet er av gjenglemt gjenstand som har blitt ettersendt. Han måtte da oppgi mitt navn og adresse, og kollinummeret. Løst. Endret 22. mai 2009 av twiztaa Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå