Splitter Skrevet 21. mai 2009 Del Skrevet 21. mai 2009 Under søking etter informasjon om fossilet "Ida", kom jeg tilfeldigvis over en internettside som kalles CassioPeia Project Mulig dette er gammelt nytt, men personlig har jeg allfall aldri hørt om dette før. I første øyekast virker det som rene gullgruven for alle som er interessert i å lære om vitenskap på en lettfattelig måte, men hvor seriøs er egentlig denne siden? Er i full gang med å laste ned videoer nå (noe som ser ut til å ta en evighet), så si for all del fra om dette bare er useriøst tull. Lenke til kommentar
SeaLion Skrevet 22. mai 2009 Del Skrevet 22. mai 2009 Jeg har heller ikke hørt om Cassiopeia Project før, men det virker som seriøst nok. Nettstedet er privatfinansiert (av en pensjonert fysiker), og muligens relativt nytt. Cassiopeia er forøvrig et stjernebilde, synlig for oss i Norge: Lenke til kommentar
Splitter Skrevet 22. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 22. mai 2009 Har fått sett noen av videoene nå, og så langt kan jeg ikke gjøre annet enn å anbefale nettstedet til alle interesserte. Burde finnes noe for de fleste her, uansett kunnskapsnivå! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå