Fockorized Skrevet 21. mai 2009 Del Skrevet 21. mai 2009 Hi, kjeder meg veldig akkurat nå. Tenkte å høre om noen av kameratene mine gadd å finne på noe, men først så vil jeg finne ut hva jeg skal gjøre i dag. Har kanskje muligheter til en bil så å reise på en tur funker, men hvor. Kan jo gjøre andre ting som ikke er lignende hva jeg gjør til vanelig som bare er å sitte hjemme å fyre en rev eller kjede meg.. Plis få en liste med forslag av ting jeg kan gjøre.. *sorry hvis den er feil posta* Lenke til kommentar
Krillekongen Skrevet 21. mai 2009 Del Skrevet 21. mai 2009 Se en film. Skriv en tekst. Rydd på rommet Lenke til kommentar
Fockorized Skrevet 21. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 21. mai 2009 Rommet er ryddig, sett en film og er ingen særlig god forfatter Pluss at jeg er ganske rastløs av meg, vil helst ut av huset. Noen fine røyke plasser i Glomdals området ? Eller noen steder urban exploring er relevant:) Lenke til kommentar
Korka Skrevet 21. mai 2009 Del Skrevet 21. mai 2009 Hvor bor du? ;P Jeg bor i Kongsvinger. Jævlig fint å sitte på festningen å fyre en rev Lenke til kommentar
Runningback Skrevet 21. mai 2009 Del Skrevet 21. mai 2009 Hva med å gå ut å spille litt fotball, evt trene. Eller så flyr jo tiden med data og tv spill Lenke til kommentar
Fockorized Skrevet 21. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 21. mai 2009 Jeg bor i vinger også Fyrer ofte på festningen favoritt stedet mitt Men vil høyere, for masse hus å se fra festningen.. Hva med å gå ut å spille litt fotball, evt trene. Eller så flyr jo tiden med data og tv spill Er ikke sporty sorry mac Tv og data spill er jeg altfor rastløs til å holde på med nå.. klarer ikke sitter rolig mens jeg venter på svar her en gang Lenke til kommentar
Korka Skrevet 21. mai 2009 Del Skrevet 21. mai 2009 Hahahahaha. Fyfaen her er vi frekke mot kompisene! xD Lenke til kommentar
Fockorized Skrevet 21. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 21. mai 2009 evt trene. STØTTES! Hva skal man slite seg ut for da ? man kan heller bare sitte å chille å røyke seg så skakk at man ikke kan gå :D:D:D Lenke til kommentar
WD40 Skrevet 21. mai 2009 Del Skrevet 21. mai 2009 (endret) evt trene. STØTTES! Hva skal man slite seg ut for da ? man kan heller bare sitte å chille å røyke seg så skakk at man ikke kan gå :D:D:D Slite seg ut så man føler seg 10x ganger bedre etterpå pga endorfiner? Se resultater av treningen og få bedre selvtilit osv, orke mer i hverdagen osv, det er mange grunner. Røyke seg skakk kan man gjøre ETTERPÅ, med god samvittighet! Endret 21. mai 2009 av WD40 Lenke til kommentar
Fockorized Skrevet 21. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 21. mai 2009 evt trene. STØTTES! Hva skal man slite seg ut for da ? man kan heller bare sitte å chille å røyke seg så skakk at man ikke kan gå :D:D:D Slite seg ut så man føler seg 10x ganger bedre etterpå pga endorfiner? Se resultater av treningen og få bedre selvtilit osv, orke mer i hverdagen osv, det er mange grunner Ja men du veit hva jeg mener om trening, en dag skal jeg bli med å trene.. men den dagen skal je peke ut sjøl.. gidder ikke trene på komando av folk for faen.. styrer mitt eget liv No offence Lenke til kommentar
Fockorized Skrevet 21. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 21. mai 2009 Har vel forklart i tidligere innlegg at jeg ikke orker sitte med pcn i hele dag.. må finne på noe annet.. -_- Lenke til kommentar
Thatssomebaadnews Skrevet 21. mai 2009 Del Skrevet 21. mai 2009 Sett deg på trappa og røyk, stjel så en bil og bryt alle trafikklovene for og så skylde på røykingen og lag store avisoverskrifter. Lenke til kommentar
Carlgutt Skrevet 21. mai 2009 Del Skrevet 21. mai 2009 stakkarsen er ennå pålogga :/ Lenke til kommentar
Korka Skrevet 21. mai 2009 Del Skrevet 21. mai 2009 Han kjeder seg fortsatt Dakkar gutt Lenke til kommentar
E.I. Lonoff Skrevet 21. mai 2009 Del Skrevet 21. mai 2009 Go-Kart! Wohoo! Må finnes en bane i nærheten? Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 21. mai 2009 Del Skrevet 21. mai 2009 www.ordspill.no kos deg Her trodde jeg det var en side som samlet morsomme ordspill :\ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå