Gå til innhold

Kjeder meg i hjel, what to do?

Anbefalte innlegg

Hi, kjeder meg veldig akkurat nå. Tenkte å høre om noen av kameratene mine gadd å finne på noe, men først så vil jeg finne ut hva jeg skal gjøre i dag. Har kanskje muligheter til en bil så å reise på en tur funker, men hvor.

Kan jo gjøre andre ting som ikke er lignende hva jeg gjør til vanelig som bare er å sitte hjemme å fyre en rev eller kjede meg.. Plis få en liste med forslag av ting jeg kan gjøre..

*sorry hvis den er feil posta*

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg bor i vinger også :) Fyrer ofte på festningen :) favoritt stedet mitt :)

Men vil høyere, for masse hus å se fra festningen..

Hva med å gå ut å spille litt fotball, evt trene.

Eller så flyr jo tiden med data og tv spill :)

Er ikke sporty sorry mac :p Tv og data spill er jeg altfor rastløs til å holde på med nå.. klarer ikke sitter rolig mens jeg venter på svar her en gang :p

Lenke til kommentar
evt trene.

STØTTES!

Hva skal man slite seg ut for da ? man kan heller bare sitte å chille å røyke seg så skakk at man ikke kan gå :D:D:D:D

Slite seg ut så man føler seg 10x ganger bedre etterpå pga endorfiner? Se resultater av treningen og få bedre selvtilit osv, orke mer i hverdagen osv, det er mange grunner. Røyke seg skakk kan man gjøre ETTERPÅ, med god samvittighet!

Endret av WD40
Lenke til kommentar
evt trene.

STØTTES!

Hva skal man slite seg ut for da ? man kan heller bare sitte å chille å røyke seg så skakk at man ikke kan gå :D:D:D:D

Slite seg ut så man føler seg 10x ganger bedre etterpå pga endorfiner? Se resultater av treningen og få bedre selvtilit osv, orke mer i hverdagen osv, det er mange grunner

Ja men du veit hva jeg mener om trening, en dag skal jeg bli med å trene.. men den dagen skal je peke ut sjøl.. gidder ikke trene på komando av folk for faen.. styrer mitt eget liv :) No offence

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...