mythoos Skrevet 21. mai 2009 Del Skrevet 21. mai 2009 Hei, jeg trenger Terminprøve vår (Matematikk R2) fra Cappelen. Har Høst, har også Gyldendal Høst og vår. Men ikke Cappelen vår. Det er mange lærere som legger dem ut på itslearning osv, men min lærer har ikke lagt ut vår-prøven. Noen som har den liggende? Hadde vært supert. Mythoos Lenke til kommentar
Hunter147 Skrevet 21. mai 2009 Del Skrevet 21. mai 2009 Går du innpå hjemmesiden til Sinus, vil du finne oppsumeringsoppgaver til hvert kapittel. Bør være godt nok. Har dog aldri sett at sinus har lagd hele terminoppgaver. Lenke til kommentar
kj_ Skrevet 22. mai 2009 Del Skrevet 22. mai 2009 Kanskje noen flere kan hjelpe deg om man flytter denne tråden til en mer relevant kategori? Leksehjelp o.l.? Lenke til kommentar
Scooby snacks Skrevet 22. mai 2009 Del Skrevet 22. mai 2009 Hei, jeg trenger Terminprøve vår (Matematikk R2) fra Cappelen. Har Høst, har også Gyldendal Høst og vår. Men ikke Cappelen vår. Det er mange lærere som legger dem ut på itslearning osv, men min lærer har ikke lagt ut vår-prøven. Noen som har den liggende? Hadde vært supert. Mythoos Send melding til læreren din, tror ikke vanlig dødelige har tilgang til dem, med mindre de har fått dem av lærer og lagt dem ut. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå