[-GoMp-] Skrevet 21. mai 2009 Del Skrevet 21. mai 2009 (endret) Som nevnt: Jeg - den eneste brukeren på laptopen - er tydeligvis ikke Admin lenger,,, + at antivirus og diverse andre programmer ikke starter! "feil bane til programmet" osv... Dette skjedde etter at jeg har tuklet på deling/sikkerhet for å overføre en fil fra en laptop på Vista til Win7 laptopen. Noen som vet hva som er galt og kan hjelpe meg?? Må jeg formatere? Edit: Eksempler..: Lastet ned en zip fil: fikk ikke unzippa pga "No access to C:".. Får ikke gått inn på "C:". Får ikke startet programmer som ligger på C...ikk ealle i alle fall. Endret 21. mai 2009 av [-GoMp-] Lenke til kommentar
Kris Skrevet 21. mai 2009 Del Skrevet 21. mai 2009 Er nok lettest å formatere. Det tar jo bare en halvtime å innstallere på nytt Lenke til kommentar
vargaz Skrevet 21. mai 2009 Del Skrevet 21. mai 2009 Jeg opplevde også problemer med å gjøre direkte endringer på C: Fikk ikke laste filer dit, fikk ikke pakket ut filer dit.. Admin kan du jo prøve å sjekke ved å høyreklikke på min datamaskin og manage. Under groups vil du finne en gruppe som heter administrators, se hvilke brukere som ligger i den. Lenke til kommentar
[-GoMp-] Skrevet 22. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 22. mai 2009 Vargaz: Når jeg prøver det får jeg egentlig samme feilmelding..: "Windows cannot access... Error Code: 0x800704b3". Vel, da blir det vel formatering i kveld! Lenke til kommentar
[-GoMp-] Skrevet 23. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 23. mai 2009 Da har jeg formattert. Hvis noen tilfeldigvis er skråsikre på hva jeg gjorde feil sist så si gjerne i fra =) god helg! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå