Zeph Skrevet 1. mai 2020 Rapporter Del Skrevet 1. mai 2020 Øystein skrev (På 13.11.2019 den 14.30): Urelevant sitat. Er det mogleg å få markøren før eit sitat? Om eg siterer eit innlegg så får eg ikkje til å skrive noko over sitatet. Dette er på mobil, så eg får ikkje dratt i firkanten med pilene øvst told venstre på sitatboksen. Lenke til kommentar
Merko Skrevet 1. mai 2020 Rapporter Del Skrevet 1. mai 2020 Zeph skrev (8 minutter siden): Urelevant sitat. Er det mogleg å få markøren før eit sitat? Om eg siterer eit innlegg så får eg ikkje til å skrive noko over sitatet. Dette er på mobil, så eg får ikkje dratt i firkanten med pilene øvst told venstre på sitatboksen. Lag noen linjeskift før du siterer. Da kommer sitatet på bunnen av linjeskiftene, slik at du enklere kan skrive tekst over. 1 Lenke til kommentar
Takk for meg Skrevet 2. mai 2020 Rapporter Del Skrevet 2. mai 2020 Merko. skrev (18 timer siden): Lag noen linjeskift før du siterer. Da kommer sitatet på bunnen av linjeskiftene, slik at du enklere kan skrive tekst over. Eller gjør det samme etter sitering og flytt boksen? Forøvrig; er det ikke likt på både pc og mobil? Lenke til kommentar
Merko Skrevet 2. mai 2020 Rapporter Del Skrevet 2. mai 2020 D0vendyret skrev (1 minutt siden): Eller gjør det samme etter sitering og flytt boksen? Du får ikke "klikket over" sitatet om det ligger helt øverst på mobil. Dermed får du ikke satt inn linjeskift. Lenke til kommentar
Takk for meg Skrevet 2. mai 2020 Rapporter Del Skrevet 2. mai 2020 (endret) Merko. skrev (13 minutter siden): Du får ikke "klikket over" sitatet om det ligger helt øverst på mobil. Dermed får du ikke satt inn linjeskift. Ikke testet selv, så måtte prøve og du har rett i det. Eneste jeg klarte å få fram var Edit: Så det hjalp ikke med å legge til ett par linjeskift under sitat etter at man siterte - da man ikke får "tak" i sitatboks for å dra Endret 2. mai 2020 av D0vendyret Lenke til kommentar
Takk for meg Skrevet 12. mai 2020 Rapporter Del Skrevet 12. mai 2020 D0vendyret skrev (Akkurat nå): dsfsdbb dsgsfd Lenke til kommentar
Merko Skrevet 6. juni 2020 Rapporter Del Skrevet 6. juni 2020 (endret) Test av forumsignatur ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬Signatur▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬ - Merko // Innlegget nyttig? Gjerne eller innlegget!Mine Anbefalte Chrome / Edge PluginsDen store 3D-print tråden - Printer du? Endret 14. juni 2020 av Merko Lenke til kommentar
Takk for meg Skrevet 8. juli 2020 Rapporter Del Skrevet 8. juli 2020 https://open.spotify.com/playlist/37i9dQZF1DWXRqgorJj26U https://open.spotify.com/playlist/37i9dQZF1DWXRqgorJj26 Lenke til kommentar
nirolo Skrevet 10. juli 2020 Rapporter Del Skrevet 10. juli 2020 (endret) Tweet hmm, funker dårlig på mobil Endret 10. juli 2020 av nirolo Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 27. juli 2020 Rapporter Del Skrevet 27. juli 2020 (endret) Mikroversjon Mikroversjon Mikroversjon Mikroversjon Mikroversjon Mikroversjon Mikroversjon Mikroversjon Mikroversjon Jeg driver nettstedet mikroversjon.no, hvor man kan laste ned gratis bilder i mikroversjon. Fordelen med bilder i mikroversjon er at man sparer lagringsplass på PC'en, men ulempen med bilder i mikroversjon er at man ser ikke så mye med mindre man kjenner til bildet. F.eks: Det er altså et bilde av Billie Eilish i mikroversjon. ✔️ Jeg har null idé på hvem det skal forestille seg.. ✖️ Sånn kan personer se for seg hvordan bilder i mikroversjon ser ut. Endret 27. juli 2020 av SprengeMobil 1 Lenke til kommentar
Merko Skrevet 10. august 2020 Rapporter Del Skrevet 10. august 2020 (endret) Endret 10. august 2020 av Merko Lenke til kommentar
Merko Skrevet 12. august 2020 Rapporter Del Skrevet 12. august 2020 (endret) Test. Endret 12. august 2020 av Merko Lenke til kommentar
Mr.M Skrevet 26. august 2020 Rapporter Del Skrevet 26. august 2020 (endret) tester Sitat fffggghghgfdfgg hjjgffghhj test Endret 26. august 2020 av Mr.M Lenke til kommentar
Mr.M Skrevet 26. august 2020 Rapporter Del Skrevet 26. august 2020 (endret) 1. dfdfdfdf 2. Endret 26. august 2020 av Mr.M Lenke til kommentar
Mr.M Skrevet 26. august 2020 Rapporter Del Skrevet 26. august 2020 test3 hfhfhfhfhfhfhf 3 Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 31. august 2020 Rapporter Del Skrevet 31. august 2020 Spoiler Dummy's Guide to Beating Minecraft Spoiler Craft a stick... Spoiler that's it... Spoiler stop reading Spoiler poop lol Spoiler click like if u r cool Spoiler stick is great Spoiler kill the lizard with wings lol Spoiler Spoiler Spoiler Spoiler Spoiler Spoiler hahahahsahsdhsssssssssssssssssssssssssssssssssssssssss Spoiler ok that is enough now get going loser Spoiler -_- Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 3. september 2020 Rapporter Del Skrevet 3. september 2020 Se på tunga mi Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå