Jakobk Skrevet 28. juni 2014 Del Skrevet 28. juni 2014 (endret) . Endret 28. juni 2014 av noctua_nh-d14 Lenke til kommentar
ærligøs Skrevet 7. juli 2014 Del Skrevet 7. juli 2014 Kan noen sitere meg på dette, så jeg finner ut om jeg får melding når jeg siteres? Lenke til kommentar
ærligøs Skrevet 7. juli 2014 Del Skrevet 7. juli 2014 (endret) Kan noen sitere meg på dette, så jeg finner ut om jeg får melding når jeg siteres? prøver å sitere meg selv....... det virket ikke Endret 7. juli 2014 av ærligøs Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 7. juli 2014 Del Skrevet 7. juli 2014 (endret) Kan noen sitere meg på dette, så jeg finner ut om jeg får melding når jeg siteres? prøver å sitere meg selv....... det virket ikke Du får ikke epost hvis det er slått av (satt på "ingen" i varslingsinnst.), men hvis noen siterer deg, skal det komme et rødt lite tegn oppe til høyre på siden her. Der kan du klikke og se. Ser slik ut: Endret 7. juli 2014 av Delvis 1 Lenke til kommentar
ærligøs Skrevet 7. juli 2014 Del Skrevet 7. juli 2014 Jeg fikk det tegnet nå! Har strevd med dette i flere uker. Prøvde å endre på en innstilling og nå virket det. Tusen takk for hjelpen! Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 17. juli 2014 Del Skrevet 17. juli 2014 ny test jh ja Anonymous poster hash: bce02...aea Lenke til kommentar
Enceladus Skrevet 29. juli 2014 Del Skrevet 29. juli 2014 (endret) Forsøker å embed en film fra youtube. Men får ikke til. Hva er forskjellen på denne som fungerer som embed: Og denne som ikke fungerer som embed: http://www.youtube.com/watch?v=XkWetbQHWlk#t=173 Her har jeg bare limt begge linkene rett inn foruminnlegget. Endret 29. juli 2014 av Enceladus Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 3. august 2014 Del Skrevet 3. august 2014 Jeg lurer på om jeg får melding når noen siterer meg når jeg er anonym? Hvis noen gidder å sitere dette, så finner jeg det ut! Anonymous poster hash: bce02...aea Lenke til kommentar
sdfsdfjk Skrevet 3. august 2014 Del Skrevet 3. august 2014 Hvordan poster man som Anonymt? Er ny på forumet. Har prøvd å trykke på "synlig/usynlig"-knappen men det funker tydeligvis ikke. Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 3. august 2014 Del Skrevet 3. august 2014 Hvordan poster man som Anonymt? Er ny på forumet. Har prøvd å trykke på "synlig/usynlig"-knappen men det funker tydeligvis ikke. Nede til høyre (ved siden av "post") står det "bruk full editor". Click den. Da ser på høyre side det står: "alternativer for posting". Der setter du hake i "post som anonym". 1 Lenke til kommentar
ærligøs Skrevet 4. august 2014 Del Skrevet 4. august 2014 (endret) Gidder du å sitere min anonyme post ovenfor, så jeg finner ut det jeg lurer på i den posten? edit: takk Endret 5. august 2014 av ærligøs 1 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 4. september 2014 Del Skrevet 4. september 2014 Må bare prøves ut.. Anonymous poster hash: e4eda...4f6 Lenke til kommentar
pølselompe Skrevet 8. september 2014 Del Skrevet 8. september 2014 afafafaf afafafaf afafa afa Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå