BirgerCaC Skrevet 11. januar 2014 Del Skrevet 11. januar 2014 hvordan lager jeh spoiler? altså slik at kommentaren gjemmez i spoiler? Du bruker [spoiler/] og ordet Lenke til kommentar
Itek Skrevet 26. januar 2014 Del Skrevet 26. januar 2014 (endret) Dette er en test på å legge et innlegg inn i en spoiler. Når innlegget oppdateres, håper jeg spoileren også gjør det! [link=https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1427705&p=21356494] Fant ut dette er en grei nok løsning, det andre fungerte ikke... [/link] Tydeligvis ikke dette heller. Tydelig at forumet ikke vil få meg til å gjøre ting riktig i dag.. Endret 26. januar 2014 av Itek Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 26. januar 2014 Del Skrevet 26. januar 2014 (endret) .. Endret 26. januar 2014 av IcedInsanity Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 1. februar 2014 Del Skrevet 1. februar 2014 (endret) www.youtube.com/watch?v=rLblIwipE4s&list=PLllkIMDdgSNF2Xf395a_2RofyUCtzi1Or Endret 3. februar 2014 av L4r5 Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 15. februar 2014 Del Skrevet 15. februar 2014 http://www.youtube.com/embed/hUj65M4T1cg?feature=player_embedded Lenke til kommentar
Gjest Slettet-w7DZlO15 Skrevet 2. mars 2014 Del Skrevet 2. mars 2014 (endret) Liverpool på Anfield pleier aldri være et stort problem. 3 poeng. Her bryter vi tapsrekken mot United. Vi var for redd på OT men på Emirates klarer vi oss helt fint. Det er dog skrevet i stjernene at Van Persie kommer til å score, men det ender 2-1. 3 poeng. Enig. Tottenham er aldri et problem. Chelsea sliter med å score. Eto'o får en heldig defleksjon, men vi utligner og det blir en kjedelig 1-1 kamp. 1 poeng. Denne kan jeg komme tilbake til etter jeg har sett de spille mot et topplag på bortebane denne sesongen. Så langt har de bare spilt mot Chelsea (hvor de tapte). Blir det en fair kamp med nøytral dommer kan denne fort ende med 3 poeng til oss. Muligens uavgjort, men ikke tap. Arsenal - Crystal Palace: 3 poeng. (2 - 0) Liverpool - Arsenal: 3 poeng (2 - 3) Arsenal - Manchester United: 3 poeng (2 - 1) Arsenal - Sunderland: 3 poeng (3 - 0) Stoke - Arsenal: 3 poeng (0 - 2) Arsenal - Swansea: 3 poeng (3 - 0) Tottenham - Arsenal: 3 poeng (1 - 3) Chelsea - Arsenal: 1 poeng (1 - 1) Arsenal - Manchester City: 3 poeng (2 - 1) 25/27 poeng er ikke så ille. Enig. Blir nok Chelsea tap uansett, og derifra tror jeg det bare går nedover for dere. Sliter med å score mot Stoke, og klarer ikke et eneste mot West Ham låter ikke bra. Men man vet jo aldri. Håper Moron-inho gjør det han er best til: parkere bussen til uavgjort. Det hadde vært saker det. Blir koselig å knuse scouserne i morgen Dårligste kampen jeg har sett på lenge. Jeg er så skuffet at jeg har vondt. Slapp av. Vi har "lette" kamper i PL fremover. Ramsey er tilbake til neste storkamp og jeg spår bedre tider. Tottenham og Liverpool kommer til å rote bort en del poeng. Samme med Chelsea. City er våres største konkurrent, men de er i en liten formdupp slik som oss så forhåpentligvis taper de flere poeng nå også. Endret 2. mars 2014 av Slettet-w7DZlO15 Lenke til kommentar
Ɖoge Skrevet 3. april 2014 Del Skrevet 3. april 2014 Hei! Jeg er ny og det virker som det er et spørsmålstegn i navnet mitt :/ Lenke til kommentar
Jakobk Skrevet 8. april 2014 Del Skrevet 8. april 2014 Hei! Jeg er ny og det virker som det er et spørsmålstegn i navnet mitt :/ Ja, det ser slik ut... Lenke til kommentar
froosh Skrevet 8. april 2014 Del Skrevet 8. april 2014 (endret) ...... Endret 8. april 2014 av Froosh Lenke til kommentar
Enilel Skrevet 10. april 2014 Del Skrevet 10. april 2014 Hei, jeg har lagt til hw specs i min profil, men hvordan får jeg gjort at det dukker opp som signatur i mine posts? Spørsmålene er ofte relatert til hw, og derfor ville det vært best for alle parter om det dukker opp i samtlige innlegg. Takk på forhånd Mvh Fredrik Lenke til kommentar
Jakobk Skrevet 11. april 2014 Del Skrevet 11. april 2014 Hei, jeg har lagt til hw specs i min profil, men hvordan får jeg gjort at det dukker opp som signatur i mine posts? Spørsmålene er ofte relatert til hw, og derfor ville det vært best for alle parter om det dukker opp i samtlige innlegg. Takk på forhånd Mvh Fredrik 1. Gå inn på din profil 2. Trykk på "Rediger min profil" 3. Velg fanen "signatur" 4. Endre signatur og lagre. Lenke til kommentar
bollemann Skrevet 8. mai 2014 Del Skrevet 8. mai 2014 (endret) TEst2 Jadajada Endret 8. mai 2014 av bollemann Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 14. mai 2014 Del Skrevet 14. mai 2014 Dette er dei grovt klar over hva dei gjør og synets egentlig boten skulle vært frosne på døttrene til den fien dagen dei blir 18 år Size 9 ser helt latterlig ut når den kommer inni en sitatpyramide Size 9 Vanlig tekst Lenke til kommentar
Bruker-279008 Skrevet 7. juni 2014 Del Skrevet 7. juni 2014 (endret) TEst2 Test - 1234 - testing testing - 1234. Spørsmål; Hvordan fjerner jeg sitatet i sitatet? Noen ganger ønsker jeg å sitere noen som har sitert andre enn meg, men hver gang jeg tømmer sitatet jeg ønsker og fjerne, så hopper den en side tilbake når jeg skal fjerne den tomme sitatboksen.. Endret 7. juni 2014 av Lucre Lenke til kommentar
Melody... Skrevet 10. juni 2014 Del Skrevet 10. juni 2014 (endret) test Endret 10. juni 2014 av Melody... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå