Gå til innhold

Den store test-tråden. Test og lær av/til andre uten å starte nytt emne!

Anbefalte innlegg

Hei, lurer på hvorfor ingen av knappene over her jeg skriver nå fungerer. Det er kun twitter-knappen, andre stiler og "?"-knappen som fungerer...

Tilogmed alle uttrykksikonene er borte! - og det fungerer ikke å trykke "vis alle"

Grrr...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
  • 2 uker senere...

Nå fikk jeg det samme problemet både i full editor og hurtigsvar (firefox 3.6.3), hard refresh fikser ikke problemet.

Heldigvis kan jeg enda bruke bb-koder tror jeg

test

test

test :):D:p

Edit: test av redigering før posting

Edit2: ser ikke ut det funger lenger

Edit3: enda en TEST!

Edit4: Enda en test

Edit: Jo det fungerer å endre det før man post (ifølge teksten med grå bakgrunn)

Endret av Kongeskipet
Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Tenkte jeg kunne starte en test tråd der man kan poste tester og spør hverandre rundt hvordan man gjør ting som f.eks poste bilde, uten å måtte starte en ny tråd.

Test 1

Låner en test her jeg.

'Tesasd

Null problem, gjorde det om til en test-tråd der alle kan poste tester. Og det var du som gav meg ideen. :yes:

Testingaer

Usynlig?

<!--SPOILER BEGIN--><div class="spoilertop" onClick="openClose('7f7ebf767818752b5958195f89731688')" style="font-weight: bold">Klikk for å se/fjerne spoilerteksten nedenfor</div><div class="spoilermain" id="7f7ebf767818752b5958195f89731688" style="display:none"><!--SPOILER END-->llll<!--SPOILER DIV--></div><!--SPOILER DIV-->

lkkkkl

..

*Joda, funker d/evel det?

Lenke til kommentar

Tenkte jeg kunne starte en test tråd der man kan poste tester og spør hverandre rundt hvordan man gjør ting som f.eks poste bilde, uten å måtte starte en ny tråd.

testingitesting

svar/hurtigsvar same shit

hmm

det var jo lurt-ish

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...