magnus85 Skrevet 21. mai 2009 Del Skrevet 21. mai 2009 Hvilke priser gjelder for Iphone bruk i utland? 3g, roaming, osv osv?? Reiser til Sverige i morgen, og kom til og tenke på dette først nå, dette er jo litt spesiellt siden da iphone`n er på nett 24h her i norge. Jeg bruker Iconnect og skal i et bryllup hvor det fort kan late til at jeg vil sjekke epost, facebooke litt mm. Men ønsker ikke bruke mange hundre lappene på dette, derfor jeg spør for sikkerhets skyld nå her i forkant. Takker for alle svar, og meninger, ivrig iphone bruker, er det andre forum jeg heller bør vinkle meg til kanskje? God helg =) Lenke til kommentar
Gjest Slettet-376f9 Skrevet 21. mai 2009 Del Skrevet 21. mai 2009 Ingen spesielle priser for iphone, tror jeg. Tale er svindyrt, sms er perverst dyrt og data over mobilnettet kan fort ruinere deg. Kan du ikke heller bare spise, drikke, danse og kose deg i bryllupet? Lenke til kommentar
Al'x Skrevet 21. mai 2009 Del Skrevet 21. mai 2009 (endret) jeg er ikke sikker på hva prisene på dette er men jeg har nå brukt 1000spenn på fire dager i portugal fordi jeg hadde glemt å skru av roaming, litt surt og dette er uten noen spesiell nett surfing bare ved å mota og sende epost.. så det er svin dyrt! Endret 21. mai 2009 av Al'x Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå