nsl Skrevet 5. juni 2009 Del Skrevet 5. juni 2009 Så nettopp enda en innslag med fyren, og kjenner jeg blir aggressiv! Søkte derfor opp reporteren for å se om det var flere som synes han burde finne seg en ny jobb. Det høres ut som han sitter på do og sliter med nr. 2! Kanskje noen burde lage en facebook-gruppe, slik at vgtv begynner å skjønne at karen er totalt malplassert? Lenke til kommentar
2ball_ Skrevet 5. juni 2009 Del Skrevet 5. juni 2009 Så nettopp enda en innslag med fyren, og kjenner jeg blir aggressiv! Søkte derfor opp reporteren for å se om det var flere som synes han burde finne seg en ny jobb. Det høres ut som han sitter på do og sliter med nr. 2! Kanskje noen burde lage en facebook-gruppe, slik at vgtv begynner å skjønne at karen er totalt malplassert? do it! jeg skulle gjerne gjort det selv, men siden jeg ser lite til ingenting på VGTV blir det liksom litt feil.. Lenke til kommentar
Acherontic Skrevet 7. juni 2009 Del Skrevet 7. juni 2009 Tonefallet er latterlig overdrevet, og så til de grader unaturlig.. Vet ikke hvorfor han legger opp til å snakke sånn, han prøver vel å imitere de klassiske nrk-oppleserne.. uten å lykkes. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå