Marbash Skrevet 21. mai 2009 Del Skrevet 21. mai 2009 Er det noen andre enn meg som syns at VG burde satt en annen reporter til denne jobben? Begynner å bli litt smålei at han starter høyt i starten av hver setning, også avslutter kjempe lavt. Hva mener du? Reporterens navn er: Bjørnar Tommelstad. Lenke til kommentar
Bruktbilen Skrevet 21. mai 2009 Del Skrevet 21. mai 2009 Kan du komme med noen klipp? Lenke til kommentar
Marbash Skrevet 21. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 21. mai 2009 Kan du komme med noen klipp? http://www.vgtv.no/?id=22559 Lenke til kommentar
2ball_ Skrevet 21. mai 2009 Del Skrevet 21. mai 2009 haha^^ det der var en lidelse å høre seg gjennom Lenke til kommentar
Marbash Skrevet 21. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 21. mai 2009 haha^^ det der var en lidelse å høre seg gjennom Han snakker slik på HVERT eneste innslag. Lenke til kommentar
mongojarle Skrevet 21. mai 2009 Del Skrevet 21. mai 2009 (endret) Har lagt merke til dette selv, senest i stad orket jeg ikke se på en hel video fordi det er helt forferdelig å høre på den triste gubben sitte der å lese et manuskript... den jeg så på var denne: http://www.vgtv.no/?id=22563 Endret 21. mai 2009 av jale Lenke til kommentar
Marbash Skrevet 21. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 21. mai 2009 Skyt meg... Jeg veit ikke hvor lenge han har hatt den jobben, men han burde hvertfall holdt seg til å skrive ting, isteden for å lese ting. Helt på tryne å høre på lesinga hanss. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 21. mai 2009 Del Skrevet 21. mai 2009 Det der var helt syyykt kjedelig å høre på. Lenke til kommentar
Kriss^ Skrevet 21. mai 2009 Del Skrevet 21. mai 2009 Har lagt merke til dette selv, senest i stad orket jeg ikke se på en hel video fordi det er helt forferdelig å høre på den triste gubben sitte der å lese et manuskript... den jeg så på var denne: http://www.vgtv.no/?id=22563 Så på den videoen før jeg kom til denne tråden, og jeg tenkte på at denne fyren var sykt kjedelig å høre på! Lenke til kommentar
TheMartine Skrevet 21. mai 2009 Del Skrevet 21. mai 2009 Han prøver nok å virke seriøs, men drar det alt for langt. Jeg har selv prøvd meg på nyhetsopplesning, og det er vanskelig, altså. Men fortsatt, ingen unnskyldning, han burde erstattes. Lenke til kommentar
Marbash Skrevet 22. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 22. mai 2009 Bra at det ikke bar er meg som mener dette om reporteren. Lenke til kommentar
Svinks Skrevet 24. mai 2009 Del Skrevet 24. mai 2009 Er det et levende menneske, eller et talesynteseprogram? Lenke til kommentar
Drunk_Panda Skrevet 24. mai 2009 Del Skrevet 24. mai 2009 jeg har irritert meg over han der i evigheter, så det er ikke noe nytt Lenke til kommentar
Marbash Skrevet 27. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 27. mai 2009 Er det et levende menneske, eller et talesynteseprogram? Tja, du kan jo spørre. Han snakker jo som om han er en maskin.. Lenke til kommentar
AvidGamer Skrevet 29. mai 2009 Del Skrevet 29. mai 2009 (endret) Godt å se at mobbing lever sterkt i Norge enda. Greit nok dere ikke liker hva han gjør, men å gå til de baner å hakke ned på en persons stemme synes jeg er dårlig gjort av dere. Dette er ikke noe han kan forandre. Hadde holdt å si at han ikke passer til jobben. Endret 29. mai 2009 av AvidGamer Lenke til kommentar
Marbash Skrevet 29. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 29. mai 2009 Godt å se at mobbing lever sterkt i Norge enda. Greit nok dere ikke liker hva han gjør, men å gå til de baner å hakke ned på en persons stemme synes jeg er dårlig gjort av dere. Dette er ikke noe han kan forandre. Hadde holdt å si at han ikke passer til jobben. Har ikke noe med stemmen hans å gjøre. Det har med tonefallet han leser i. Hvis du leser "Topic" ser du at det er tonefallet som blir diskutert, ikke stemmen hans. Tonefallet er helt klart noe man kan gjøre noe med. Lenke til kommentar
Cyberfrog Skrevet 29. mai 2009 Del Skrevet 29. mai 2009 Hm, har ikke hørt noe til vedkommende før nå. Greit, han høres ikke så veldig (troverdig) engasjert ut, men stemmen som sådan kunne nok ha funket. Er forøvrig ikke så stor fan av en av NRKs krimreportere. http://www1.nrk.no/nett-tv/indeks/164571 Lenke til kommentar
BooBass Skrevet 29. mai 2009 Del Skrevet 29. mai 2009 Sett flere videoer med han der, men aldri lagt merke til stemmen hans noe spesielt. Plager meg ikke Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå