Glassflasken Skrevet 21. mai 2009 Del Skrevet 21. mai 2009 Har endelig bestilt den (H) noen som vet hva man kan finne på når jeg får den? endelig :) (nå skal jeg være snill og gi bort ipoden til delin til mine søsken ) Lenke til kommentar
Toast Is Pimp! Skrevet 21. mai 2009 Del Skrevet 21. mai 2009 Custom Firmware i tankene? Sikle! Lenke til kommentar
Glassflasken Skrevet 22. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 22. mai 2009 ja har lest litt om CFW 5.00 m33-6 kan du skrive alle stegene etter rekkefølge slik at det blir lettere for meg Lenke til kommentar
Toast Is Pimp! Skrevet 22. mai 2009 Del Skrevet 22. mai 2009 (endret) Åh sorry! Brodern og jeg skulle gjøre dette. Men de nyeste batteriene til PSP'en kunne ikke hackes, ente opp med at batteriet ble ødelagt. Tok kortsluttning, kanskje kniven kom borti batteripakken. Så vi kjøpte et pandorabatteri fra dealextreme.com + 2stk fake psp batterier som passer SLIM... Brodern har enda ikke fått det til. Han har et ekte "Magic Memory Card". Skal prøve og hjelpe han når jeg komme hjem i sommer. Husk Pandorabatteri! Og at minnekortet har bokstavene MMC (Magic Memory Card) på seg... Endret 22. mai 2009 av Lord Grÿllwotth Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå