Duffo Skrevet 21. mai 2009 Del Skrevet 21. mai 2009 (endret) Hei, på skolen hvår kunne vi velge noe vi intreserte oss for å så skrive om det men har litt problemer med å oversette alt til norsk,. får læreren vår sa vi måtte det har en intro til spillet: Side 1 I spillet krigernes verden kan man velge en rase og en klasse. Alle klassene og rasene har forskjellig historie og forskjelle abilites Ninja - høy skade kriger - tar skade prest - gir hp paladin - gir bonuspoeng heks - høy skade trollmann - høy skade jeger - kan ha sjeledyr og høy skade naturmann - kan vere forsjellige dyr og har alltid en rolle å gjøre dødens kriger - kan vere forsjellige roller og høy skade og er generellt veldig op i krigernes verden sier de fleste iallfall Så har spillet 10 forskjellige raser å velge imellom: blod alv, natt alv, romskip mann, dverger, gnomer, menn, ork, okse, troll og spøkelser. Maks nivået er lvl 80 og de fleste sier når du kommer dit så begynner liksom spillet da for da kan du raide i huler og sånt ganske kult. Side 1 Læreren vår vet uansett ikke om noe er galt oversatt (hun er over 50 tror jeg) så det gjør ikke så mye har bare brukt http://translate.google.com/#web:en|no|blood%20elves litt og sånt Men noe er bare grovt oversatt er det noe jeg har glemt ? Kanskje skrive om historien på norsk og? Endret 21. mai 2009 av Duffo Lenke til kommentar
Lapp1 Skrevet 21. mai 2009 Del Skrevet 21. mai 2009 Forbauser meg like mye hver gang hvor mye du forandrer deg fra en forumdel til annen. Uansett, "prest - gir hp" = du bryr deg ikke så mye om hva du skriver? Hva spør du om? Lenke til kommentar
Rikky Skrevet 21. mai 2009 Del Skrevet 21. mai 2009 (endret) Oppramsing som dette (lister over alle karakterene man kan være, osv.) er sjelden veldig interessant for de som hører på/leser. Når du skriver, still deg i skoene til en utenforstående og spør deg selv hvordan du vil oppfatte det som står der. Prøv å få med essensen i spillet, du trenger ikke nødvendigvis å være veldig detaljorientert. Endret 21. mai 2009 av Rikky Lenke til kommentar
Valkyria Skrevet 21. mai 2009 Del Skrevet 21. mai 2009 Duffo is back! og ikke vær så direkte i alle oversettelsene, og ikke bruk feile oversettelser. gjerne kan du la vær å oversette absolutt alle ordene. Shaman er ikke værre en Sjaman på norsk etc. Lenke til kommentar
Bruktbilen Skrevet 21. mai 2009 Del Skrevet 21. mai 2009 (endret) romskip mann Wut? Det er ikke nødvendig å ramse opp alle klassene eller alle historiene, det er rett og slett ikke interessant å høre på. Endret 21. mai 2009 av Bruktbilen Lenke til kommentar
Lapp1 Skrevet 21. mai 2009 Del Skrevet 21. mai 2009 Wtf is this? En duffotråd. Han er jo så moro. Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 21. mai 2009 Del Skrevet 21. mai 2009 romskip mann Wut? Han prater om space goats, aka draeneis. Om folk skal skjønne noe kan du ikke skrive "prest - gir hp". For en som ikke kan spillet sier det ingenting. Du sier at DKs er "op", tror du folk skjønner hva du mener med det? Om jeg skulle vurdert et slikt foredrag/innlevering ville jeg heller sett at du tok mer om hvorfor du spiller dette spillet, hva du liker med det osv., ikke all bakgrunnsinfo som blir ganske tørt. Lenke til kommentar
Hel Skrevet 21. mai 2009 Del Skrevet 21. mai 2009 Greit at hun er over 50, men det er en god sjangse for at hun ikke engang tror du har prøvd dette spillet om det over er representativt for oppgaven din. Hva med å skrive om noe du har et nærmere forhold til? Lenke til kommentar
encoreOne Skrevet 21. mai 2009 Del Skrevet 21. mai 2009 Ville heller ikke oversatt WoW til krigernes verden. WoW er tittelen på spillet, et egennavn og bør derfor ikke endres. Hold deg til World of Warcraft Vil ellers tilføye at jeg som leser ville blitt mer interessert om du hadde prøvd å gi et lite innblikk i hvordan spillet oppleves og hva som skiller det fra andre typer spill. Som nevnt ville ikke "prest - gir hp" sagt meg en døyt om jeg ikke allerede var kjent med spillet. Ta heller en annen rute. For eksempel ved å først forklare spillets kjerne, hvor man lager en avatar som er din stedsfortreder i spillet. Avataren kan være en av ti raser. Man begynner på det laveste nivået og går opp i nivå og utvikler avataren ved å spille. Videre kan du ta for deg samhandling mellom spillere, for eks. gruppe(instances), og slik komme inn på hvordan klassene er forskjellige. For eksempel Lenke til kommentar
kjermy Skrevet 21. mai 2009 Del Skrevet 21. mai 2009 (endret) romskip mann og naturmann? haha! Å være okse blir kanskje litt feil også? Endret 21. mai 2009 av kjermy Lenke til kommentar
Cleaf Skrevet 21. mai 2009 Del Skrevet 21. mai 2009 jeger - kan ha sjeledyr og høy skade Sjeledyr, lett. Lenke til kommentar
Kriss^ Skrevet 21. mai 2009 Del Skrevet 21. mai 2009 Skriv med dine egne ord om spillet, ikke kopier alt og bruk google translate. Ikke ha med sånn kjedelig og uintressesant info. Lenke til kommentar
Therealkorris Skrevet 22. mai 2009 Del Skrevet 22. mai 2009 Du har veldig mye skrive feil ta å fix dem så du får bedre karakter Lenke til kommentar
Duffo Skrevet 22. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 22. mai 2009 kk thx k ty ppl m8 skal fixe på den og skrive den litt om, noen som vil se den ferdige teksten? Lenke til kommentar
Skavhaug Skrevet 22. mai 2009 Del Skrevet 22. mai 2009 ja får faen! bring it on, så får jeg noe å le av:D Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå