Gå til innhold

Fikk analogt speilrefleks, hva er det verdt? Tips til ett godt nybegynner kamera ønskes også.

Anbefalte innlegg

Høres ut som et bra valg :thumbup:

Jeg har selv den 50mm du nevner i første post(gitt at det ikke er F4 macro), og etter at jeg oppdaget hvor enkelt det var å fokusere manuelt, har den stått på kamera 90% av tida. Rett og slett et herlig objektiv

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Nå har jeg lest ekstremt mange tester og reviews, samt personlig erfaringer folk har.

Jeg tror faktisk att jeg skal ta skrittet opp til k20d. Ja budsjettet ryker, men jeg føler att det er ett kamera jeg kan vokse mye, det vil ikke sette noen sperrer for meg som bruker samt jeg kan ha det i noen år før jeg i det hele tatt trenger å bytte det ut! Kameraet virker å ha det lille ekstra iforhold til fks K-m og k200d.

Høres dette lurt ut?=

Lenke til kommentar

For å være helt ærlig tenkte jeg akkurat det samme når jeg skulle kjøpe kamera. I utgangspunktet stod K100D på handlelista, men så oppdaga jeg at K10D tilbydde mye mer(for mitt vedkommende) relevant funksjonalitet for ikke så mye mer penger. I det hele tatt var K10D et stort hopp kvalitetsmessig.

...og jeg har aldri angret et sekund, så mitt tips er vel innlysende :wee:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...