HetrTiXc Skrevet 23. mai 2009 Del Skrevet 23. mai 2009 Høres ut som et bra valg Jeg har selv den 50mm du nevner i første post(gitt at det ikke er F4 macro), og etter at jeg oppdaget hvor enkelt det var å fokusere manuelt, har den stått på kamera 90% av tida. Rett og slett et herlig objektiv Lenke til kommentar
ignoreme Skrevet 23. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 23. mai 2009 det er forbausende enkelt og fokusere med det objektivet ja. Liker også telelinsa veldig godt, gleder meg enda mer nå til og få ett digitalt speilrefleks i hånda Lenke til kommentar
ignoreme Skrevet 27. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 27. mai 2009 Nå har jeg lest ekstremt mange tester og reviews, samt personlig erfaringer folk har. Jeg tror faktisk att jeg skal ta skrittet opp til k20d. Ja budsjettet ryker, men jeg føler att det er ett kamera jeg kan vokse mye, det vil ikke sette noen sperrer for meg som bruker samt jeg kan ha det i noen år før jeg i det hele tatt trenger å bytte det ut! Kameraet virker å ha det lille ekstra iforhold til fks K-m og k200d. Høres dette lurt ut?= Lenke til kommentar
# offline Skrevet 27. mai 2009 Del Skrevet 27. mai 2009 Du trenger ikke å kjøpe alt samtidig. Hvis du klarer å vente og spare i ca. 1,5mnd. så er K-7 pakken med værtett 18-55mm og 50-200mm irriterende fristende. Ved forhåndsbestilling får du med en gratis Pentax fleece-jakke Lenke til kommentar
ignoreme Skrevet 27. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 27. mai 2009 det der ble brått veldig mye dyrere igjen da:P Nei blir nok k20d tenker jeg meg. Bestilt tur til hellas også, dumper ikke den for kamera (tror jeg dama hiver meg ut ) Lenke til kommentar
HetrTiXc Skrevet 28. mai 2009 Del Skrevet 28. mai 2009 For å være helt ærlig tenkte jeg akkurat det samme når jeg skulle kjøpe kamera. I utgangspunktet stod K100D på handlelista, men så oppdaga jeg at K10D tilbydde mye mer(for mitt vedkommende) relevant funksjonalitet for ikke så mye mer penger. I det hele tatt var K10D et stort hopp kvalitetsmessig. ...og jeg har aldri angret et sekund, så mitt tips er vel innlysende Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå