unwill Skrevet 4. mai 2003 Del Skrevet 4. mai 2003 Jeg vet at bare "etternavnet" til en fil ikke kan si hvilken codec som er brukt, men hva er det som er normalt ? Lastet ned en episode av en anime-serie, og det var en mp4 fil. Ingen av mine spillere greide å spille den utenom divX playa, og i den var det ikke lyd. Bildet var fint... Jeg har ac3, og har vel de vanligste codecsene trodde jeg. Noen som kan hjelpe ? Lenke til kommentar
P@rm@nn Skrevet 4. mai 2003 Del Skrevet 4. mai 2003 Prøvd å analysere den med g-spot? Lenke til kommentar
unwill Skrevet 4. mai 2003 Forfatter Del Skrevet 4. mai 2003 Prøvd å analysere den med g-spot? Prøvd, men får bare na (not availible) Lenke til kommentar
SoW Skrevet 4. mai 2003 Del Skrevet 4. mai 2003 Prøvd Nimo Codec Pack? Alle codecene i en pakke... Jeg hadde selv samme problemet, helt til jeg innstalerte denne. Lenke til kommentar
unwill Skrevet 4. mai 2003 Forfatter Del Skrevet 4. mai 2003 Fan ut av problemet... Innstallerte noe som heter 3ivx D4 ... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå