MSbone Skrevet 21. mai 2009 Del Skrevet 21. mai 2009 (endret) I går så kom eg bort i reset knappen på min zyxel Prestige 650R-13 for å få reset passordet på den og det funka men, etter det så he ikkje internett funka så no bruker eg mobilt breband som er veldig treigt, så eg kan nesten ikkje søke etter ting som kan hjelpe. Så om nokken kan vere snill å hjelpe meg med det så eg kan få internett igjen. Bruker tafjord mimer, håper nokken kan hjelpe ellers ,så he eg tapt 500 kr på å tryke på reset knappen Endret 21. mai 2009 av MSbone Lenke til kommentar
Lars Dongeri Oppholdsnes Skrevet 22. mai 2009 Del Skrevet 22. mai 2009 Problemet med Mimer er at de ikke gir ut passord og brukernavn, så vidt jeg vet. Du er dermed tvunget til å få de til å fikse problemet etter du resetter. Så lenge du ikke kan legge inn bruker og passord på PPPoE så vil du ikke oppnå ADSL-forbindelse i routermodemet. Lenke til kommentar
MSbone Skrevet 22. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 22. mai 2009 Takk for svar. Snakka med mimer og får ny ruter i dag Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå