proff93 Skrevet 21. mai 2009 Del Skrevet 21. mai 2009 Hei! I den siste tida så har internetten hengt segg opp ganske ofte. Eg bruker internet explorer. Eg har også prøvd ande nettleserar, men dei heng seg opp også. Omtrent kvart 5 minutt når eg prøver å gå inn på ei ny side så føles det ut som internetten berre fryser og nettlesaren klarer ikkje å hente internettsida. Nettlesaren blir berre gåande å prøve å få fram sida heilt til det fungerer. Vanligvis så klarer han å få fram sida etter nokre få minutt, ellers så kan eg berre ta internettkabelen ut og inn av min laptop, og då fungerer det med en gang. Det merkelige er at i statusfeltet vises det at eg har internett, og windows live messenger fungerer. Nettradio i internet explorer fungerer også. Det er altså berre det å vise internettsider som av og til henger seg opp. Vi har bytta router uten at det har hjelpt noko særleg. Eller, før måtte vi restarte routeren for å få tilbake internett, no er det nok å berre ta ut og inn igjen internett kabelen. Men andre ord så har vi internett heile tida, eg kan jo snakke med folk på msn, det er litt merkelig egentlig. Problemet begynte ca rundt jul. Eg håpar du har en ide på kva som er er problemet med mitt, for det er fryktelig irriterade at ca kvar 5 minutt klarer ikkje internet explorer å hente fleire internett sider. Beste helsing Kristian Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå