Gå til innhold

BK: NLA flyr igjen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det er ingenting som trigger meg i dette bildet. Det er et portrett av et helikopter og noen skyer, men ingenting annet som skaper spenning.

Hva slags type bilde er det du vil at dette skal være? Er det reportasje? Et helt ordinært snapshot? Hva er det du vil fortelle oss med det?

Lenke til kommentar

Reportasje/dokumenter bilder trenger faktisk ikke å være kjedelig. Ta deg en titt innom Tomasz Gudzowaty, eller finn andre fotografer i samme liga. Mulig det faller i smak?

Det som er bra med bildet er helt klart skarpheten og at det fyller hele bilderuten.

Det jeg ikke liker er bildet i seg selv. Det sier meg ingenting, og det blir bare et snapshot av et helikopter.

Dessuten har du flekker på bildesensoren din, noe som du burde få blåst bort.

Jeg sier ikke dette for å være slem, det må du forstå (av en eller annen teit grunn tror folk det når bildet deres blir kritisert). Jeg sier bare det jeg tenker!

Lenke til kommentar
Nes Kommune.

Okei. Fattern jobber som redningsmann i NLA Trondheim, så hadde vært litt snedig om bildet var tatt der. Det er vel et helikopter fra basen på Lørenskog?

Det var vel egentlig et helt greit bilde med en grei vinkel. Hadde vært bedre om det var snudd slik at man fikk lyset på samme side som du stod.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...