1SSB™ Skrevet 21. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 21. mai 2009 (endret) Det burde kanskje være tatt litt mer fra siden? EXIF: Nikon D80 1/500, F5.6, 75 mm. Endret 21. mai 2009 av 1SSB Lenke til kommentar
Krillekongen Skrevet 21. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 21. mai 2009 Kult Hvor tok du det? Lenke til kommentar
1SSB™ Skrevet 21. mai 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 21. mai 2009 Nes Kommune. Lenke til kommentar
Ustedalen Skrevet 21. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 21. mai 2009 Det er ingenting som trigger meg i dette bildet. Det er et portrett av et helikopter og noen skyer, men ingenting annet som skaper spenning. Hva slags type bilde er det du vil at dette skal være? Er det reportasje? Et helt ordinært snapshot? Hva er det du vil fortelle oss med det? Lenke til kommentar
1SSB™ Skrevet 21. mai 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 21. mai 2009 Det er ment som et vanlig snapshot. Hadde kameraet lett tilgjengelig, og ble selv ganske fornøyd med det! Lenke til kommentar
Ustedalen Skrevet 21. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 21. mai 2009 Som et vanlig snapshot fungerer det, om det var det du ville. Og er du fornøyd med det er jo ingenting bedre enn det. Det er jo ditt bilde. Men selv tar jeg ikke helt greien med bildet! Lenke til kommentar
1SSB™ Skrevet 21. mai 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 21. mai 2009 Det er ikke noe reportasjebilde hvertfall, da ville det vært for kjedelig... Hva mer er bra / dårlig? Lenke til kommentar
Kenneth Solfjeld Skrevet 21. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 21. mai 2009 (endret) Fin stilstudie av dette helikopteret. Eurocopter EC 135, men det er veldig mye støv og flekker på bildet, som trekker ned. Endret 21. mai 2009 av Vultur Gryphus Lenke til kommentar
Ustedalen Skrevet 21. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 21. mai 2009 Reportasje/dokumenter bilder trenger faktisk ikke å være kjedelig. Ta deg en titt innom Tomasz Gudzowaty, eller finn andre fotografer i samme liga. Mulig det faller i smak? Det som er bra med bildet er helt klart skarpheten og at det fyller hele bilderuten. Det jeg ikke liker er bildet i seg selv. Det sier meg ingenting, og det blir bare et snapshot av et helikopter. Dessuten har du flekker på bildesensoren din, noe som du burde få blåst bort. Jeg sier ikke dette for å være slem, det må du forstå (av en eller annen teit grunn tror folk det når bildet deres blir kritisert). Jeg sier bare det jeg tenker! Lenke til kommentar
Krillekongen Skrevet 21. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 21. mai 2009 Nes Kommune. Okei. Fattern jobber som redningsmann i NLA Trondheim, så hadde vært litt snedig om bildet var tatt der. Det er vel et helikopter fra basen på Lørenskog? Det var vel egentlig et helt greit bilde med en grei vinkel. Hadde vært bedre om det var snudd slik at man fikk lyset på samme side som du stod. Lenke til kommentar
Dewil Skrevet 22. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 22. mai 2009 Kamera ditt trenger en sensor rens. Lenke til kommentar
C₈H₁₀N₄O₂ Skrevet 22. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 22. mai 2009 Med mindre det bare er downwash Hadde ikke gjort noe å klone vekk det rusket, egentlig. Det hadde vært bedre uten, iom at det er en ganske stram komposisjon, som forøvrig er ganske så kul. Utover det er vel det meste sagt, jeg kommer i alle fall ikke på noe mer i skrivende stund. Lenke til kommentar
1SSB™ Skrevet 22. mai 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 22. mai 2009 Vet jeg trenger en sensor-rens. Men det blåste jo endel rundt der, så vet endel av det er blader osv... Lenke til kommentar
1SSB™ Skrevet 22. mai 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 22. mai 2009 Flere synspunkter? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå