haarod Skrevet 21. mai 2009 Del Skrevet 21. mai 2009 Det har seg slik at en katt hadde tatt seg inn på rommet til storesøsteren min i går kveld (søsteren min bor ikke hjemme), og den fødte tre unger. Når vi oppdaget dette i dag tidlig så stakk moren av, og vi har ikke funnet henne igjen. Det er vel heller ikke særlig sannsynlig at hun kommer tilbake hvis hun ble redd. Katten så ut som en innekatt siden den var veldig ordentlig, men ingen av naboene "mangler" eller kjenner igjen katten. Så da sitter vi, som aldri har hatt katt, med tre nyfødte kattunger uten noe peiling på hva skal gjøre, på en helligdag. Hva skal vi gjøre? Lenke til kommentar
Ninjakos Skrevet 21. mai 2009 Del Skrevet 21. mai 2009 (endret) Hvis dere vil ta dere av dem så må dere holde de varme og mate de døgnet rundt. De kan drikke vikingmelk tror jeg. Mat de med sprøyte uten nål. I morgen kan dere kjøpe morsmelkerstatning hos dyrlegen. Se etter om pusemor kommer tilbake, og spør flere naboer. Endret 21. mai 2009 av Ninjakos Lenke til kommentar
Turtlis Skrevet 21. mai 2009 Del Skrevet 21. mai 2009 Jeg er sikker på at mammaen kommer tilbake. La vinduet stå på åpent, og følg med. Når jeg ringer til dyrelegen på stengte dager/etter stengetid, så oppgir de nummeret til de som har vakt. RIng de, og spør hva du kan gjøre. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå