Tunky Skrevet 1. juni 2009 Del Skrevet 1. juni 2009 sweaa: Feil sted å poste. Til trådstarter: Du bryter IKKE garantien når du åpner en Dell-PC. Jeg fikk noe problemer med min M1530 i høst, og jeg ringte til Dell. Da ba mannen på telefonen meg om å åpne den. Null stress, med andre ord. Lenke til kommentar
Toast Is Pimp! Skrevet 1. juni 2009 Del Skrevet 1. juni 2009 Jesus! Det er da ikke noe problem. Det er jo programmer som min Nokia N70 kunne ha kjørt (200MHz-AMR 64Mbyte Ram). Lenke til kommentar
FreezedOil Skrevet 1. juni 2009 Del Skrevet 1. juni 2009 (endret) Hei ! jeg har tenkt til å bestille min msi wind med 2GB installert minne, og 6 cellers batteri, med windows xp fra ps.no jeg vil at pc'n min skal gå så fort som mulig men det er noen programmer som jeg føler at jeg "må" instalere for mitt bruk, det jeg lurer på er hvordan tror dere at pc'n min vil fungere med disse programmene instalert? vil pc'n gå merkbart mye treigere? Disse er programmene: msn messenger spotify vlc - movie player avast - anti virus cc cleaner mozilla firefox winrar picasa 3 – bilde redigering stylexp utorrent Hvis dere har andre tilsvarende programmer som bruker mindre ressurser så kom gjerne med det:) håper på god tilbakemelding:) Lag egen tråd edit: så ikke at andre hadde sakt det før meg Endret 1. juni 2009 av FreezedOil Lenke til kommentar
sweaa Skrevet 1. juni 2009 Del Skrevet 1. juni 2009 Beklager, er ny på forumet så vet ikke hvordan jeg skulle slette posten da jeg så at jeg postet feil sted. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå