Leify94 Skrevet 21. mai 2009 Del Skrevet 21. mai 2009 Er det noen som har et forslag til meg, noe jeg kan gjøre når jeg kjeder meg? Foreslå online spill, ellr noe sont...???? Lenke til kommentar
amll Skrevet 26. mai 2009 Del Skrevet 26. mai 2009 Du kan jo gå inn på spille sider som www.123spill.no, www.1001.no, eller les sladder.. www.seher.no Eller gå ut og driv på med ballspill eller no Lenke til kommentar
Kjeee Skrevet 26. mai 2009 Del Skrevet 26. mai 2009 Spill runescape Kommer du først godt inn i det, sliter du ikke med å finne på noe:P Lenke til kommentar
Anonymous2083 Skrevet 15. september 2009 Del Skrevet 15. september 2009 Istedet for å være en nærd som de fleste andre her, så kan du jo gå ut og gjøre noe...bevegedeg for eksempel. spill fotball/basket/golf...skaff deg en hobby. eller så kan du begynne å skate eller stå på rollerblades. det er sikkert en ramp i nærheten der du bor. Lenke til kommentar
Bob Dick Skrevet 15. september 2009 Del Skrevet 15. september 2009 Tja, kan jo starte å trene eller lære deg å spille et instrument eller noe. Lenke til kommentar
Getingar Skrevet 15. september 2009 Del Skrevet 15. september 2009 - Pimpla i lårviken (Runka) - Lär dig programmera - Gå kvällskurser för att lära dig nya språk - Träna - Drick coka cola och spela datorspel (kombinera gärna med alternativ nummer ett) Lenke til kommentar
m4u Skrevet 30. september 2009 Del Skrevet 30. september 2009 (endret) Det du må gjøre er å begynne med diabolo. Det er veldig gøy, ikke slitsomt,du kan finne på triks eller øve på noen triks som allerede fins. Og du kan kjøpe utstyr Endret 30. september 2009 av m4u Lenke til kommentar
KurdiSandeFjord2020X Skrevet 1. oktober 2009 Del Skrevet 1. oktober 2009 Du kan også prøve å synge. Lenke til kommentar
Cpt Skrevet 1. oktober 2009 Del Skrevet 1. oktober 2009 Er det noen som har et forslag til meg, noe jeg kan gjøre når jeg kjeder meg? Foreslå online spill, ellr noe sont...???? Begynn å spill world of warcraft, lvl opp til 80 og begynne med raiding. Da har nok av timer og bruke. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå