DonalD_ Skrevet 21. mai 2009 Del Skrevet 21. mai 2009 Hei, jeg står mellom 2 stk, kan ikke så mye om mopeder så trenger litt hjelp med å avgjøre hvem jeg skal kjøpe. om det er Senda SM X-race eller Gilera SMT 50 Lenke til kommentar
ΣΙΝΔΡΕ Skrevet 25. mai 2009 Del Skrevet 25. mai 2009 Utifra hva jeg har fått med meg er begge syklene ganske like. Samme motor i begge, men jeg vet ikke hvordan drevinga er på Gileraen kontra Derbien. I Derbien er det 12 forran og 60 bak. Lenke til kommentar
.Butthead. Skrevet 25. mai 2009 Del Skrevet 25. mai 2009 (endret) Disse er prikk like. Det eneste som er forskjellig er vel navnet.. Tenker på de eldre senda jeg btw. Endret 25. mai 2009 av .Butthead. Lenke til kommentar
MMDH1602 Skrevet 3. juni 2009 Del Skrevet 3. juni 2009 Hei, jeg står mellom 2 stk, kan ikke så mye om mopeder så trenger litt hjelp med å avgjøre hvem jeg skal kjøpe.om det er Senda SM X-race eller Gilera SMT 50 SENDA SM X-RACE Lenke til kommentar
DonalD_ Skrevet 13. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 13. juni 2009 er Aprilia MX50 noe jeg heller burde satse på? Lenke til kommentar
Runningback Skrevet 16. juni 2009 Del Skrevet 16. juni 2009 Nå har jeg nettopp fått kjøpt med en splitter ny Gilera SMT. Og jeg må si jeg er VELDIG fornøyd. Første intrykket mitt var WOW (Bestilte den sorte med litt rødt), den var sykt pen. Så var det tid for prøvekjøring. Satt veldig komfortabelt i setet. Startet på det første "kicke"(men det gjør vel alle nye mopeder). Men det blir litt mye giring, siden det er 6 gir. Men det skal gå bra, det er en vanesak. Mopeden var ellers kjempe go å kjøre. Jeg anbefaler denne mopeden på det aller sterkeste (Y) Lenke til kommentar
DonalD_ Skrevet 24. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 24. juli 2009 kjøpte meg forresten en Derbi Senda X-Race sm 09 modell =). deilig sykkel. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå