Jonas. Skrevet 21. mai 2009 Del Skrevet 21. mai 2009 (endret) Det står ikke i posten, men tittelen på topic'et heter "hvordan stifte et fotballag?", noe som blir godt forklart Hei! Er det noen som vet hvordan starte et eget fotball lag? Jeg har lest en del om det på nettet, men er det noen som har erfaring med det eller kanskje kjenner noen som har gjort det før? De generelle tingene kan jeg, men jeg lurer hva skal jeg begynne med? Takk for alle svarene! Stifte et fotball lag: Skriv ut dette bildet på printeren din: + Stift det med en stiftemaskin: = gratulerer, du har stiftet et fotball lag Hahahah Endret 21. mai 2009 av Jonas! Lenke til kommentar
Kimannjer Skrevet 22. mai 2009 Del Skrevet 22. mai 2009 hahaha, som om jeg skulle gjort det selv. Lenke til kommentar
Atatar Skrevet 6. juni 2009 Del Skrevet 6. juni 2009 Barnehagehumor.. Det må være litt mer originalt for at jeg skal le av noe sånt. Lenke til kommentar
jkhgtdr7tygutfyg9gf7 Skrevet 7. juni 2009 Del Skrevet 7. juni 2009 beste gullkorn på leeenge Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå