trrunde Skrevet 21. mai 2009 Del Skrevet 21. mai 2009 (endret) er fremdeles veldig ny på mac. Ønsker at det skal være slik at jeg kan trykke F5 i firefox for å oppdatere, (likt som i win/linux) nå må jeg jo trykk FN + F5 for at ff skal oppdatere. Vil heller ha det omvendt, FN + F1 F2 osv for å få volum opp/ned osv. Endret 21. mai 2009 av trrunde Lenke til kommentar
Jaffe Skrevet 21. mai 2009 Del Skrevet 21. mai 2009 (endret) Gå til kontrollpanelet og velg tastatur og mus. Hak av for å bruke F-knappene som standard funksjonsknapper. Dette ble litt vagt forklart da jeg har engelsk OS X. I tilfelle du har det også, så er det System Preferences -> Keyboard & Mouse -> hake av Use all F1, F2, etc. keys as standard function keys. edit: når dette er gjort så holder du inne fn-knappen for å justere lysstyrke osv. Endret 21. mai 2009 av Jaffe Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 31. mai 2009 Del Skrevet 31. mai 2009 (endret) Ellers er det bare å trykke ⌘+R for å oppdatere. Endret 31. mai 2009 av :--}D Lenke til kommentar
trrunde Skrevet 31. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 31. mai 2009 hehe, nå var bare FF et eksempel på program der jeg ville bruke F1.2.3 osv da Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå