Lindsay Skrevet 21. mai 2009 Del Skrevet 21. mai 2009 Sånn jeg har det nå er rekkevidden ca 1 meter med windows XP. Men når jeg hadde ubuntu 9.0.4 på var rekkevidden større Hva kan dette skyldes? Har logitech mus/tastatur Jeg husker ikke hvilken modell jeg har av logitech men mulig det finnes nyere drivere enn den CD jeg fikk med? Lenke til kommentar
PROuser Skrevet 21. mai 2009 Del Skrevet 21. mai 2009 Har du prøvd med nye batterier? Det blir som regel dårligere rekkevidde med eldre batterier.. Lenke til kommentar
Lindsay Skrevet 21. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 21. mai 2009 Ja batterier er skiftet Lenke til kommentar
Lindsay Skrevet 21. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 21. mai 2009 Oppdaterte driver til mitt LX710 men det ble ikke bedre rekkevidde av dette Lenke til kommentar
brrah Skrevet 22. mai 2009 Del Skrevet 22. mai 2009 Har generelt dårlig erfaringer med nyere trådløse tastatur og mus når det gjelder rekkevidde. Husker mitt første trådløse mus og tastatur sett fra Logitech, hadde rundt 15 meter rekkevidde, har enda til gode å finne sammenlignbar rekkevidde på dagens sett. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå