Konkulf Skrevet 30. september 2011 Del Skrevet 30. september 2011 Burde kanskje investere i noe bedre ram også da eller? Noe annet jeg burde tenke på før jeg sier meg klar for BF3? Lenke til kommentar
N o r e n g Skrevet 30. september 2011 Del Skrevet 30. september 2011 8GB RAM ser ut til å ha en positiv effekt på ytelsen i BF3 ja. Du får dette for 400 kr ca. Lenke til kommentar
Dasch Skrevet 10. november 2011 Del Skrevet 10. november 2011 Synes faktisk 16GB med RAM ikke er så dyrt. Med tanke på att det kostet flesk for ikke så lenge siden. Man vet aldri når en "RAM-flom" skall skje. (Ja, jeg linker till HDD-katastrofen). Lenke til kommentar
N o r e n g Skrevet 11. november 2011 Del Skrevet 11. november 2011 Synes faktisk 16GB med RAM ikke er så dyrt. Med tanke på att det kostet flesk for ikke så lenge siden. Man vet aldri når en "RAM-flom" skall skje. (Ja, jeg linker till HDD-katastrofen). Likevel er det sløs å kjøpe noe man ikke trenger Det er ikke så dyrt å kjøpe blu-ray heller, men når man legger alt sammen blir det dyrt Lenke til kommentar
Matsmeister Skrevet 8. januar 2012 Del Skrevet 8. januar 2012 (endret) *SNIP Feilpost* Endret 8. januar 2012 av SuprMats Lenke til kommentar
Malvado Skrevet 28. mars 2012 Del Skrevet 28. mars 2012 Sticky på tråden er nå fjernet , spesielt pga komponentanbefalningene er såpass utdaterte. Ønsker man at tråden skal på nytt få sticky bør den oppdateres. -Veileder off. 3 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå