d3vil Skrevet 21. mai 2009 Del Skrevet 21. mai 2009 (endret) Hei! Lurer på 3 ting... 1. Jeg leter etter eventuell styling/tuning til denne bilen . Er det noen nettsider som driver med slikt til denne type bil mon tro? Trenger ikke å være noe "ekstrem styling", bare noen tøffere baklykter og slike ting f.eks. Såkallt voksen-styling Det er en 2000 modell, 2.2 bensin (158 hk) automat. Hvis det var noen hjelp.. 2. Slike "rensemiddler" som forskjellige bensinstasjoner/bilverksteder selger, fuel injection trim å alt det der,funker egenlig noe av det?? 3. Å en annen ting, motorolje, hva er den beste oljen jeg kan bruke? pris trenger ikke være et tema,kun det beste er godt nok ;p. Å hvor mye olje trenger jeg til skiftet? 5-6 liter? Det sto ikke noe om dette i bruksanvisningen som følgte med ser du :/.... Takker så langt!! Endret 21. mai 2009 av d3vil Lenke til kommentar
Lefse Skrevet 21. mai 2009 Del Skrevet 21. mai 2009 Jeg går ut i fra at motoren ikke har turbo, så da blir det svært kostbart å få ut noe nevneverdig mer effekt. Rensemidler og "boostere" fra bensinstasjoner er vel stort sett bare fjas, jeg har ikke hørt så mye positivt om det ihvertfall. Angående motorolje, så skal det stå i bruksanvisninga, men rundt 5 liter er nok rimelig til den motorstørrelsen, men peil olja innimellom når du fyller, så du ikke får på for mye. Husk å også bytte oljefilter. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå