Ageurk Skrevet 21. mai 2009 Del Skrevet 21. mai 2009 Posta i brukebildertråden, men ønsker litt mer tilbakemelding. Fungerer bildene, eller blir det for kjedelig ("sett det før"). Hva med utførelsen, er det noen måte å få det bedre på? Lenke til kommentar
PgUp Skrevet 21. mai 2009 Del Skrevet 21. mai 2009 Veldig stilig, hvordan får du det til? =) Ikke noe umiddelbart jeg ser du burde gjøre. Lenke til kommentar
The King Skrevet 21. mai 2009 Del Skrevet 21. mai 2009 Veldig stilige, men personlig følte jeg det ble litt mye... "ehm" blomster,.. Lenke til kommentar
Ustedalen Skrevet 21. mai 2009 Del Skrevet 21. mai 2009 Er absolutt ingen fan av denne teknikken. Det blir alt for slitsomt å se på! Lenke til kommentar
KristineS Skrevet 21. mai 2009 Del Skrevet 21. mai 2009 (endret) Jeg syntes det ble to stilige bilder Fikk kanskje som tidligere nevnt følelsen av at det var litt mye blomster. Tror og det kunne blitt enda bedre om blomstene i midten hadde vært skarpere(gjelder mest for det nederste) slik at de hadde blitt et mer naturlig sted å feste blikket Endret 21. mai 2009 av Cinque Lenke til kommentar
nbmofo Skrevet 22. mai 2009 Del Skrevet 22. mai 2009 tror du kunne med hell ha beskjært bort endel av det "slitsomme" kanskje en kvadratisk crop? Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 22. mai 2009 Del Skrevet 22. mai 2009 Ser ut som du bare har sleng radial blur på i photoshop? Ganske utbrukt og kjedelig effekt. Lenke til kommentar
Sewero Skrevet 22. mai 2009 Del Skrevet 22. mai 2009 Du skulle ikke sentrert de, heller dratt "midtpunktet" ut mot en av kantene. Blir litt mer originalt da. Lenke til kommentar
RasmusKRiis Skrevet 22. mai 2009 Del Skrevet 22. mai 2009 Kanksje fungert hvis blomsten i midten hadde vært skarp...... Lenke til kommentar
Ageurk Skrevet 22. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 22. mai 2009 Takk for kommentarer alle sammen. Cuz: Zoom mens du tar bilde, er teknikken som er brukt, har ikke noe navn på den, men du må ha middels lange lukkertider sånn 1/4sek -> 1/20sek typisk. Stativ er en fordel. Hmm for mange blomster sier dere.. Tja, er kanskje ikke veldig populært å luke vekk mange blomster i et naturreservat, men skulle jeg hatt færre blomster tror jeg jeg burde hatt mer brennvidde, ellers ville blomstene bare blitt noen få prikker i et stort ensfarget bilde, men kan prøve det neste gang. Ang. Midtstilt blomst eller ikke; så startet jeg med sånn som dere sa, uten midtstilt blomst, men jeg syns ikke det ble noe veldig stilig. Så dermed gikk jeg over til midtstilt blomst som jeg personlig foretrekker, det er mulig at jeg missa litt på teknikken i starten og det derfor var grunnen til at jeg ikke syns det ble noe veldig bra. Rasmus: Blomstene i midten er i fokus, men de blir ikke særlig skarpe p.g.a zoomingen som er blitt gjort. Men jeg er i og for seg enig, spesielt på bilde nr.2. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå