Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

Trenger noe hjelp med routeren min!

Anbefalte innlegg

Heisann!

Jeg har en ZyXEL P-660H-T3 V2 router. Hadde planer om å fikse slik at jeg blir connectable. Hadde en ZyXEL router tidligere som jeg gjorde det på å det fikk jeg til temlig greit. Følger den guiden på www.portforwarding.com :) Men det jeg sliter litt med er at jeg ikke får opp noen alternativer når jeg er inne på routeren min.

Ser bare slik ut: th_efsef.jpg

Så jeg får jo ikke kommet noe lengre :S

Noen som har vært borti det før? eller har noen tips ?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Nå har jeg veldig lite erfaring med Zyxel, men på det bildet ser det ut som du ikke har logget inn med administratorrettigheter. Er ikke helt uvanlig med en gjestekonto som lar en få se instillinger, men ikke endre noe. Du er sikker på at du har logget inn som full admin?

Lenke til kommentar

Ja kan stemme det :) gjetta meg til et annet passord nå å da kom jeg inn med administrator rettigheter :)

Men nå dukka det opp et annet problem :S

Jeg fikk denne pcn jeg sitter på nå til å bli connectable, men så har jeg en pc til som bruker samme routeren. Og der slutta nette helt å funke nå. Skrev inn de samme ip'ene og det i nettverkstilkoblingen til den pcn. Men hva har jeg gjort feil da siden nettet ikke funker på den ?

Lenke til kommentar

hmm ja stemmer..

For laga en egen statisk ip adresse til den andre pcn også og opnet en ny port til denne. Akkurat som den først, men den blei ikke connectable forde :S Men nettet funker da.

Noen tips ?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...