Filmvenn Skrevet 21. mai 2009 Del Skrevet 21. mai 2009 In the world of Saint's Row 2, the Ultor Corporation isn't looking for a massive government bailout -- it has an internal "civil war" to deal with. "Corporate Warfare," the second DLC offering for THQ and Volition's open-world crime game, hits Thursday, May 28, bringing a new mission and multiplayer maps, more vehicles, expanded customization options and additional Achievements (for Xbox 360). Also: corporate warfare. Who'd have thunk? The pack will set purchasers back 560 ($7) for 360 and $7 in non- space-money for PS3. Check out the gallery below for a glimpse of what awaits down on the 'Row. Noen som synes prisen er merkelig? Noen som skal ha det og forresten? Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 21. mai 2009 Del Skrevet 21. mai 2009 Hva er merkelig? Har ikke noen forhåpninger om dette hvertfall, siden den første pakken var av dårlig kvalitet. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-uVTr2vDm Skrevet 21. mai 2009 Del Skrevet 21. mai 2009 Prisen er grei den. Microsoft forsikrer seg vel bare mot at valutakursen skal endre seg til fordel/bakdel for oss kunder. Jeg synes det er helt greit, jeg vet at 500 microsoftpoeng er 500 microsoft poeng om 1 år til også. Angående den første nedlastbare pakken, gadd jeg aldri laste den ned etter jeg så alt dritet som ble skrevet om den, så tviler på at jeg orker å betale for denne her heller. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå